Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderingsstevne på Klepp

Carina

Recommended Posts

Etter å ha vært sååå nærme opprykket på forrige stevne, gikk det i helgen rette veien. Etter at 4 A-hunder og 1 B-hund hadde gått, var det INGEN som kom ut med alle figurantene. Jippi tenkte jo selvsagt jeg, det var jo det vi trengte siden jeg ikke hadde nerver nok fra før. Ingen grunn til bekymring, Cane fant alle - inkludert den samme som de andre mistet, og fikk dagens beste karakter i runderingen. :)

Så nå er Cane i klasse B i rundering! :)

Vi prøver oss på opprykket i spor i november, men Cane er skikkelig fluehue og snusemus for tiden - en av gledene med hannhunder som kommer i en viss alder, så har vel ikke de største forventningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært sååå nærme opprykket på forrige stevne, gikk det i helgen rette veien. Etter at 4 A-hunder og 1 B-hund hadde gått, var det INGEN som kom ut med alle figurantene. Jippi tenkte jo selvsagt jeg, det var jo det vi trengte siden jeg ikke hadde nerver nok fra før. Ingen grunn til bekymring, Cane fant alle - inkludert den samme som de andre mistet, og fikk dagens beste karakter i runderingen. :)

Vi prøver oss på opprykket i spor i november, men Cane er skikkelig fluehue og snusemus for tiden - en av gledene med hannhunder som kommer i en viss alder, så har vel ikke de største forventningene.

Grattis! Dere er såå flinke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært sååå nærme opprykket på forrige stevne, gikk det i helgen rette veien. Etter at 4 A-hunder og 1 B-hund hadde gått, var det INGEN som kom ut med alle figurantene. Jippi tenkte jo selvsagt jeg, det var jo det vi trengte siden jeg ikke hadde nerver nok fra før. Ingen grunn til bekymring, Cane fant alle - inkludert den samme som de andre mistet, og fikk dagens beste karakter i runderingen. :D

Så nå er Cane i klasse B i rundering! :D

Grattis! :):) Ikke dårlig!

*ønsker at vi også kunne ha spor stevne i november*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, gratulerer så mye :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :):P Ikke dårlig!

*ønsker at vi også kunne ha spor stevne i november*

Du får komme hit til oss og stille da. :)

Tusen takk! Er kjempefornøyd med totten, han fikk både oksepenis, grisehale og tørket kylling som takk for innsatsen og jeg feiret med en Dollypizza. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye ! Det var jo veldig flott - og vi lar oss imponere her på Holter !

Takk for det! Det er jo ikke de voldsomme poengsummene (foreløpig :) ), men til å være en drøyt 1 1/2 år gammel belger hannhund synes jeg han klarer seg veldig bra - til tross for at eieren hans er på sin første egne hund. :P Pirke kan vi gjøre på de viktige øvelsene etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, og nå som runderingskurset og valpekurset er ferdig, så vil jeg gjerne være med :D Er det tirsdager dere trener?

Tirsdager og torsdager fra 18.00 til ca. 21.00. Nå er det jo selvsagt begrenset hvor mye rundering vi får til i og med at det er bekmørkt klokken 19.00, så da fokuserer vi på felt (vi har litt lys i skogen ved banen) og på lydighet som selvsagt er like viktig som skogsøvelsene. Lørdager derimot trener vi fra ca. 11.00 og utover, og da er det mulighet for å få trent på skogsøvelsene spor og rundering. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdager og torsdager fra 18.00 til ca. 21.00. Nå er det jo selvsagt begrenset hvor mye rundering vi får til i og med at det er bekmørkt klokken 19.00, så da fokuserer vi på felt (vi har litt lys i skogen ved banen) og på lydighet som selvsagt er like viktig som skogsøvelsene. Lørdager derimot trener vi fra ca. 11.00 og utover, og da er det mulighet for å få trent på skogsøvelsene spor og rundering. :P

Høres bra ut :whistle: Jeg kan sende deg pm heller, det ble litt OT dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på klepp!?

Jeg vil være med å se på slikt og heie på tantehunden!

Jepp! Du har muligheten i november igjen, den 2., da stiller vi på sporstevne på Klepp. :angry:

Gratulerer sååå mye vakre, intelligente cane! (og eier :wub::P)

Ja, nå mente du selvsagt at eieren også var vakker og intelligent?? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...