Ina Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Nå er det blitt den høsten som jeg husker! Minusgrader om natten, varmt og godt når sola kommer fram om dagen. Masse flotte farger over alt! Haha! Blinkskudd
Mirai Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Argh... HØST Nei, jeg er et sommermenneske! Liker å kunne bare slenge på meg noe uten å bekymre meg for om jeg kommer til å fryse eller ikke Høst og vår er bare sånn usikre perioder hvor man må suge til seg de få strålene som kommer.
Kristina Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 eso er utrolig fin fine farger
Ricco Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Nydelige høst bilder! Det er sånn eg og vil ha det her.... I går hadde vi alle årstidene ... Det haglet 5 ganger...
Tina Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Fine høstbilder ja! Eso står så flott til alle fargerne.
Aya Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Elsker høsten! Det er den beste årstiden, og bildene var nyydelige... :=) Eso er fantastisk fin
Yakine Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Høsten er den fineste årstiden, alle de nydelige fargene, og den spesielle lukta. Eno er jo helt nydelig!! Står godt i stil til alle de fine fargene som høsten kommer med.
Monika! Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 så flotte bilder! Eso er nydelig! liker høsten når det ikke regner eller blåser jeg og. hehe
Marianne Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Argh... HØST Nei' date=' jeg er et sommermenneske! Liker å kunne bare slenge på meg noe uten å bekymre meg for om jeg kommer til å fryse eller ikke Høst og vår er bare sånn usikre perioder hvor man må suge til seg de få strålene som kommer.[/quote'] Veldig enig m deg der Julie!!! Eneste positive m høsten er fargene og sitte i en deilig armkrok m et glass rødvin forran peisen......
MarieR Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 finværet???? her i tr.heim var det riktignokk bra vær men bikkjekaldt! holdt på å fryse fingrene av meg på vei til og fra skolen jo! håper p¨å en vinter med masse snø, uten mye is og slaps, for da er det umulig å gå tur!
Lazita Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 hvilket fin vær???? her var solen innom en tur for noen timer siden og siden har det regnet(forbannade drittvær altså nå er jeg lie det regnværet) men som vi sier her i BÆRGEN: "det regner ikke i Bærgen, det er bare litt høyere luf fuktighet her".
Heidihj Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Så nydelig, er mest glad i høsten og vinteren jeg da. jeg syns det er for varmt om sommeren.
Yakine Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Så nydelig' date=' er mest glad i høsten og vinteren jeg da. jeg syns det er for varmt om sommeren.[/quote'] Vet vel ikke om akkurat denne sommeren har vært så altfor varm da Men enig med deg, høsten er finest
Line_ Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 Kjempe fine bilder!!! Eso er blitt sååå stor :-o
Tini Skrevet 29. September 2005 Rapporter Skrevet 29. September 2005 fine høst bilder... Her er det rått og vått nesten hver dag i det siste...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar