Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig har finværet kommet :-)

Ina

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det blitt den høsten som jeg husker! Minusgrader om natten, varmt og godt når sola kommer fram om dagen. Masse flotte farger over alt! :)

IMG_1813_lite.JPG

IMG_1811_lite.JPG

Haha! Blinkskudd :)

IMG_1804_lite.JPG

IMG_1802_lite.JPG

Skrevet

Argh... HØST :) Nei, jeg er et sommermenneske! Liker å kunne bare slenge på meg noe uten å bekymre meg for om jeg kommer til å fryse eller ikke :) Høst og vår er bare sånn usikre perioder hvor man må suge til seg de få strålene som kommer.

Skrevet

Elsker høsten! Det er den beste årstiden, og bildene var nyydelige... :=) Eso er fantastisk fin

Skrevet

Høsten er den fineste årstiden, alle de nydelige fargene, og den spesielle lukta. :)

Eno er jo helt nydelig!! :D Står godt i stil til alle de fine fargene som høsten kommer med. :)

Skrevet
Argh... HØST :) Nei' date=' jeg er et sommermenneske! Liker å kunne bare slenge på meg noe uten å bekymre meg for om jeg kommer til å fryse eller ikke :) Høst og vår er bare sånn usikre perioder hvor man må suge til seg de få strålene som kommer.[/quote']

Veldig enig m deg der Julie!!!

Eneste positive m høsten er fargene og sitte i en deilig armkrok m et glass rødvin forran peisen...... :wink:

Skrevet

finværet???? her i tr.heim var det riktignokk bra vær men bikkjekaldt! holdt på å fryse fingrene av meg på vei til og fra skolen jo! :) håper p¨å en vinter med masse snø, uten mye is og slaps, for da er det umulig å gå tur!

Skrevet

hvilket fin vær????

her var solen innom en tur for noen timer siden og siden har det regnet(forbannade drittvær altså nå er jeg lie det regnværet)

men som vi sier her i BÆRGEN: "det regner ikke i Bærgen, det er bare litt høyere luf fuktighet her". :)

Skrevet
Så nydelig' date=' er mest glad i høsten og vinteren jeg da. jeg syns det er for varmt om sommeren.[/quote']

Vet vel ikke om akkurat denne sommeren har vært så altfor varm da :wink: Men enig med deg, høsten er finest :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...