Gå til innhold
Hundesonen.no

Cesar - vår lille Jack Russel Terrier


Linda Kristin

Recommended Posts

Etter mange år uten hund bestemte vi oss for å kjøpe en igjen. Valget landet på en Jack Russel og vi har fått klarsignalet om henting til mandag.

Gjett om vi gleder oss.

Cesar er en 11 uker gammel hann. Jeg ville helst ha hann da løpetid og det som følger med høres veldig kranglete ut. Dette sikkert bare fordi vi aldri har hatt tisper før. :punk:

Legger ut bilder o.l om nurket når han kommer.

Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff, når unga våkner tidlig og ikke vil sove lengre er ikke bra dager..hihi...

Nå sitter vi her i stua og Alexander, min ynste sønn, ser på Bernard brannbil mens jeg prøver å våkne. Kan fortelle dere at jeg egentlig er best fungerende etter klokken 08.00 om morgenen og til tross for at klokken nå er 08.03 så måtte jeg flytte meg fra den gode varme sengen da klokken var 07.35!! Grusomt. :rolleyes:

Idag er også dagen da vi skal hente Cesar. Drar herifra klokken 10.00 så det var kanskje like greit at vi sto opp nå. Eldste sønn er i barnehagen og sambo er på jobb. Nå må mor bare støvsuge, kle seg og ynstemann også er vi klare.

Nå sier dere sikkert...STØVSUGE??? Vel, det er nå slik at jeg er støvsugerfanatiker. :)

Da sier jeg hade for nå og kommer på igjen etter at Cesar er hentet.

Ønsk meg lykke til folkens.

Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...