Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til å finne en teller til hjemmesiden


MartineH

Recommended Posts

Noen som har tips om en teller til å lime inn på hjemmesiden, uten spam/popups osv som kan vise hvilken link folk kommer fra? Jeg testet ut google sin, forsåvidt bra den, men den sier kun hvilken hjemmeside folk kommer fra. Så det står bare doggis.no, ikke i hvilket tema/innlegg de klikket på linken.

Noen som kan hjelpe`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om en teller til å lime inn på hjemmesiden, uten spam/popups osv som kan vise hvilken link folk kommer fra? Jeg testet ut google sin, forsåvidt bra den, men den sier kun hvilken hjemmeside folk kommer fra. Så det står bare doggis.no, ikke i hvilket tema/innlegg de klikket på linken.

Noen som kan hjelpe`?

Jeg brukte denne og fikk rimelig nøyaktige linker på mail. http://susnet.se/tjanster/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte denne og fikk rimelig nøyaktige linker på mail. http://susnet.se/tjanster/

Ingen popup og reklame shit? Jeg mener å huske at nettsider som bruker denne er treigere å laste enn andre i perioder?

EDIT: Jeg har jo hatt denne på en tidligere side, og ja - det ble treigere. Men det er flere år siden, så det kan jo ha blitt bedre. Jeg tester :) Thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den innstallert og akkurat det jeg skulle ha, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg legger den best mulig på alle sider :)

D:

Nå følte jeg meg overvåket.

*note to self ikke vær inne på lugubre sider før du går inn på andres nettsider*

:)

Det er ikke siden du kommer i fra, men siden du har trykket på link til siden fra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg slet ikke med noe slikt i det hele tatt. Hverken popup eller treg lasting

Nå er den som jeg husket.... Sykt treig på begge sidene. Da er det bare å fjerne igjen...

Noen som da har noen tips til tilnærmet like tellere, som ikke gjør at det går treigt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...