Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan din hund gå pænt i snor?

Tina

Recommended Posts

hehe, mine hunder sliter nok ikke av meg armene nei :D hehe :)

Men nei, de går nok ikke helt perfekt, hadde Mala vært en større hund med mer krefter, så hadde hun nok slitt meg ut, men siden hun er den nette sum av 7,5 kg, så kan jeg styre henne med en pekefinger :):D

Mala er så sinnsykt nysgjerrig på alt, og så MÅ hun bare komme først frem!

Enya bryr seg ikke så mye om slikt, og drar derfor ikke noe særlig i båndet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den håpløse hunden kan ikke det :evil:

Vi var hundepassere for Hera i dag å hun er ikke SÅ håpløs Elisa...! *trøste*

Å hun kan lære... enda bedre.:wink:

BTW : Buster er veldig flink når vi er alene.! Å kan oppføre seg med folk i nærheten... Kommer ann på folkene på en måte... :) så er fornøyd med Buster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ask sliter armen av meg han...! trur han har misforstått å trur han er medlem av en eller annen trekkhundklubb! :) :) men han går fint i møtesistuasjoner med folk, sykler og alt bortskjett fra hunder... deusten går han fint nr jeg ber han om det,m mesteparten av gangene hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun kan vel ikke det. ENDA :) Hehe... jobber med saken, men er usikker på fremgangsmåte, så jeg kommer liksom ingen vei. Men hun går helt greit, det er ikke sånn at hun henger i båndet, men hun vil liksom kjenne et bittelitte press på båndet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går fint når han vil.. Men han er jo fremdeles ung, og det er masse nytt og spennende.. Så hvis vi møter andre hunder går han forholdsvis greit, det er værre om vi møter barn. Barn er digg, ifølge Puma. Men jeg har ingen tvil om at han kommer til å gå perfekt en dag, når han blir litt mer voksen.

Forresten: i sele drar han ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvis jeg går med 1og 1 så kan de gå fint i bånd.

men går jeg tur med alle 4 så kan jeg bare drømme om at de går fint :? , i så fall så må det være på vei hjem fra turen da kan de gå fint, men det kan jo ha sine grunner da(utslitt av turen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...