Gå til innhold
Hundesonen.no

Puddel stjålet!


Gjest

Recommended Posts

Legger inn for en venn - helt forferdelig :)

Idag forsvant xxx (kanskje ikke lurt ¨å nevne navnet ?) rett utenfor Oslo Spektrum hvor eieren befinner seg i forbindelse med Oslo Horse Show. Han ble skremt og løp bort fra der eieren var. Sikkerhetsvakter så fire unge menn plystre og løpe etter ham. Og så ble han søkk vekk! (Samtidig som de samme fire unge mennene spaserte avgårde...)

Han er en velstelt og pen liten herre, så vårt eneste håp er at de har penger og ikke hundedrap som mål. Om du ser en annonse for sort dvergpuddel hannhund til salgs så gi beskjed!

Han har glattbarbert snute og labber, og mye pels ellers. Han er snart 10 år så han har litt gråstenk på snuten, men er ellers i veldig godt hold og ser yngre/sprekere ut. Har øyeninfeksjon (som bør behandles) og er litt rød i øynene. Han er chippet og merket i øret. Viking og politi er naturligvis varslet, i tillegg er butikker/cafeer osv i en radius på noen kilometer informert. Plakater henges opp grytidlig imorgen.

Ser du en annonse som virker mistenkelig, ta kontakt på 920 12 160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag forsvant xxx (kanskje ikke lurt ¨å nevne navnet ?) rett utenfor Oslo Spektrum hvor eieren befinner seg i forbindelse med Oslo Horse Show. Han ble skremt og løp bort fra der eieren var. Sikkerhetsvakter så fire unge menn plystre og løpe etter ham. Og så ble han søkk vekk! (Samtidig som de samme fire unge mennene spaserte avgårde...)

Ikke for å være slem eller noe, jeg skjønner at man blir mistenkelig i disse dager, men om jeg hadde sett en løs hund, og ikke sett noen eier i nærheten, og hunden i tillegg hadde virket redd, så hadde jeg prøvd å få kontakt med den og se om ikke jeg kunne fått tak i den, så jeg kunne leita etter en eier. Jeg har gjort det mange ganger, og jeg syns det er spesielt viktig i trafikkerte områder. Prøver bare å si at det ikke er sikkert i det hele tatt at de fire unge mennene prøvde å stjele hunden for å selge den. :)

Men jeg håper selvsagt hunden kommer raskt til rette, i god behold! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...