KristinL Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Jeg har bestemt meg for at min neste hund blir golden retriever. Men det er jo så forferdelig mange oppdrettere i Norge, jeg vil være sikker på at jeg velger en som er seriøs. Er det noen som har bra erfaringer med en oppdretter, og kan anbefale noen? Samme hvor i landet, jeg er mer enn villig til å reise ett stykke for å få en bra hund
Lilleulv Skrevet 9. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Jeg kan anbefale Sadella og Dewdrop. Det er 2 oppdrettere jeg har kjøpt hund fra, og er veldig fornøyd med begge Ellers har jeg hørt mye bra om mange oppdrettere, men det kommer litt an på hva du er ute etter ja.
KristinL Skrevet 9. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Mest er jeg ute etter en fin familiehund, med bra gemytt. Men jeg synes også at utstilling er gøy, stiller ut han jeg har nå. Så det er ikke utenkelig at jeg vil prøve å stille ut hunden. Regner med at jeg kommer til å prøve agility også, men det får vi se.. Jeg har veldig lyst på en litt mørkere golden, men ser at det er flest lyse nå for tiden.
Klementin Skrevet 9. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Mest er jeg ute etter en fin familiehund, med bra gemytt. Men jeg synes også at utstilling er gøy, stiller ut han jeg har nå. Så det er ikke utenkelig at jeg vil prøve å stille ut hunden. Regner med at jeg kommer til å prøve agility også, men det får vi se.. Jeg har veldig lyst på en litt mørkere golden, men ser at det er flest lyse nå for tiden. Da er begge de jeg nevnte gode alternativer Kennel Gyldenlabb avler frem ordentlig gylne goldener:) http://home.c2i.net/gyldenlabb/
KristinL Skrevet 9. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2008 Takk :-) Da skal jeg sjekke ut dem. Tar gjerne i mot flere anbefalinger også.
Bananen Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2008 Det er flere oppdrettere i Söta Bror som avler på både dual purpose, og utstillingstyper med farge. My Cherie Amour: http://www.mycherieamour.se/ Migobeli's: http://www.migobelis.se/
Blondiemamma Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2008 Uten at jeg selv driver med golden har jeg hørt mye bra om Mjærumhøgda.. Er Eivind Mjærum som er sitter i NKK som er oppdretter og han er også dommer, så han vet garantert hva han driver med http://www.mjaerumhogda.no/
Klementin Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2008 Det er flere oppdrettere i Söta Bror som avler på både dual purpose, og utstillingstyper med farge. My Cherie Amour: http://www.mycherieamour.se/ Migobeli's: http://www.migobelis.se/ Nydelige!
Ricco Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2008 Her er og en. Veldig trivelig og flink dame som driver den. http://kennelsecretgarden.com/
swimzy Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2008 min gutt kommer ifra en familieoppdrett som heter exon, og vi har fått skikkelig golden farge..sjekk ut tråden min her: odins bildetråd på doggis
KristinL Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2008 min gutt kommer ifra en familieoppdrett som heter exon, og vi har fått skikkelig golden farge..sjekk ut tråden min her: odins bildetråd på doggis Odin er jo helt nydelig da! Har du en link til oppdretteren kanskje? Tusen takk for supre tips folkens
Bjørk Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Odin er jo helt nydelig da! Har du en link til oppdretteren kanskje? Tusen takk for supre tips folkens Her ser du min golden: http://valpen-nora.blogspot.com/
swimzy Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2008 Odin er jo helt nydelig da! Har du en link til oppdretteren kanskje? Tusen takk for supre tips folkens jeg har sendt deg en privat melding her inne nå...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar