Gå til innhold
Hundesonen.no

Golden retriever oppdretter

KristinL

Recommended Posts

Jeg har bestemt meg for at min neste hund blir golden retriever.

Men det er jo så forferdelig mange oppdrettere i Norge, jeg vil være sikker på at jeg velger en som er seriøs.

Er det noen som har bra erfaringer med en oppdretter, og kan anbefale noen? Samme hvor i landet, jeg er mer enn villig til å reise ett stykke for å få en bra hund :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest er jeg ute etter en fin familiehund, med bra gemytt. Men jeg synes også at utstilling er gøy, stiller ut han jeg har nå. Så det er ikke utenkelig at jeg vil prøve å stille ut hunden. Regner med at jeg kommer til å prøve agility også, men det får vi se..

Jeg har veldig lyst på en litt mørkere golden, men ser at det er flest lyse nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest er jeg ute etter en fin familiehund, med bra gemytt. Men jeg synes også at utstilling er gøy, stiller ut han jeg har nå. Så det er ikke utenkelig at jeg vil prøve å stille ut hunden. Regner med at jeg kommer til å prøve agility også, men det får vi se..

Jeg har veldig lyst på en litt mørkere golden, men ser at det er flest lyse nå for tiden.

Da er begge de jeg nevnte gode alternativer :)

Kennel Gyldenlabb avler frem ordentlig gylne goldener:) http://home.c2i.net/gyldenlabb/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt kommer ifra en familieoppdrett som heter exon, og vi har fått skikkelig golden farge..sjekk ut tråden min her:

odins bildetråd på doggis

Odin er jo helt nydelig da! :punk:

Har du en link til oppdretteren kanskje?

Tusen takk for supre tips folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...