Baby Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Noen som har tips til hva jeg kan putte i en 110 liter? Har ikke anelse om hva jeg skal fylle den med i heletatt.
Cadyk Skrevet 25. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2008 Noen som har tips til hva jeg kan putte i en 110 liter? Har ikke anelse om hva jeg skal fylle den med i heletatt. Det er ikke så lett nei. Jeg ville snaket med dyrebutikken. Lykke til
M-lady Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Regnbuefisk! Masse fint å velge i! Neon (praecox) er kanskje den eneste som er liten nok til å gå i en 110 liter. (kjøpt deg et resunkar på kampanje nå eller??) Ellers liker jeg både palettcikliden når de faktisk farger ut, samt sommerfuglcikliden. Syns alltid at kardinaler gjør seg godt i alle kar, men også titteyabarbene får nydelig farge når de trives. Lykke til med nytt akvarie! (hilsen en kollega i THZ)
Baby Skrevet 22. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2008 Det er ikke så lett nei. Jeg ville snaket med dyrebutikken. Lykke til Jeg jobber på dyrebutikken jeg. Men det ble neontetra og dverggurami.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar