Gå til innhold
Hundesonen.no

Pappillion med "ættitud"?


Linda Marie

Recommended Posts

Jeg har ei venninne med papillion på litt over 3 år. Etter at hund nr to kom i hus, har papillionen gradvis endret oppførsel. Hvor er beste plassen å søke hjelp? Helst på sørlandet.

Endring av adferden er at han knurrer og glefser etter både barn og voksne. Han har alltid vært litt hannhundaggressiv, men dette er blitt værre. Kan dette være en reaksjon på at hund nr to er kommet i hus? I så fall, er det noen her som har vært borti samme problem, og som kan gi litt råd og vink? Så kan jeg videreformidle det til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen gode tips til adferdsspesialist på den kanten av landet. Men det første jeg ville ha sjekket var hunden. Be venninnen din gå til veterinær og få en fullstendig utredning av hunden. Selv om oppførselen er tildels sammenfallende med tidspunktet den nye hunden kom inn i "familien", så ville jeg sjekket hos vet først.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Hunden er sjekket hos veterinær. Det er ingenting fysisk som er i veien med hunden. Og veterinæren anbefalte å gå inn på manimal.no. Men pga at budsjettet ikke strekker til, så blir det for dyrt.

Er blitt anbefalt ei Marit Karslen på sørlandet. Så venninnen min skal snakke med ho i løpet av uken. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...