Mailin Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Jeg har bare et liiiite ønske, er det mulig å få en annen skrifttype på logoen "Doggis.no" mens vi venter på den nye logoen fra konkurransen? Denne her fenget ikke meg helt i alle fall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Ja, noen som vil prøve seg? Bare og legge ut her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Ja, vær så snill å finn på ett eller annet i mellomtiden! Edit: Ikke så veldig mye bedre, men litt? Klikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 5. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Ja, vær så snill å finn på ett eller annet i mellomtiden! Edit: Ikke så veldig mye bedre, men litt? Klikk Bare den lille endringen der synes jeg var mye bedre, Wheatentass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Da syns jeg den som står faktisk er bedre, med svart skrift på mørkeblå bakgrunn "forsvant" så mye av teksten. Nei, la den stå frem til den nye er helt ferdig bestemt mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Klarer ikke folket å holde ut i et par uker med den nåværende logoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Da syns jeg den som står faktisk er bedre, med svart skrift på mørkeblå bakgrunn "forsvant" så mye av teksten. Nei, la den stå frem til den nye er helt ferdig bestemt mener jeg Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Her ? Måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petitè Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Har sendt inn et logoforslag jeg, men noe optimalt bidrag var det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar