Tyfonia Skrevet 25. September 2008 Rapporter Skrevet 25. September 2008 Hva vil det si at en oppdretter får erstattning for valpene? Hvem betaler dem og hvorfor blir det betalt?
C.J Skrevet 25. September 2008 Rapporter Skrevet 25. September 2008 Hvor har du hørt dette, og i hvilken anledning? Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener med erstatning. Utdype?
Tyfonia Skrevet 26. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2008 Det er det jeg er litt usikker på selv. Hørte om en oppdretter som måtte få tre av valpene erstattet. Vet ikke hvorfor. Er det kanskje slik at siden det koster litt å registrere valpene, kan en oppdretter få en liten sum tilbake dersom noen av valpene er født med eventuelle defekter, fysisk eller mentalt?
Tyfonia Skrevet 26. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2008 Dette blir vel dobbeltpost :S MISFORSTÅELSE! Trodde hun mente erstatning av valpene, med det hun EGENTLIG mente var morsmelkerstatning til valpene Æ è så blond, æ sjø` *Grave et stort hull i bakken, legger seg nedi og graver over*
Artemis Skrevet 26. September 2008 Rapporter Skrevet 26. September 2008 Dette blir vel dobbeltpost :S MISFORSTÅELSE! Trodde hun mente erstatning av valpene, med det hun EGENTLIG mente var morsmelkerstatning til valpene Æ è så blond, æ sjø` *Grave et stort hull i bakken, legger seg nedi og graver over* Hihihihi! Det var jo en morsom misforståelse da To ganske så forskjellige ting, hehe.
Huldra Skrevet 26. September 2008 Rapporter Skrevet 26. September 2008 Hahaha! Det var jo dagens! (Og vi kan vel alle være litt blonde en gang i blandt..)
Tyfonia Skrevet 26. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2008 Var vertfall en meget FLAU misforståelse. men jeg er lykkelig over at jeg tok feil. Er så glad for at alle valpene tilsynelatene er friske
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar