Line_ Skrevet 28. September 2005 Rapporter Share Skrevet 28. September 2005 Noen som skal stille der? Det er i Eidsvoll.. Jeg skal sove hos oppdretter og stille begge dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. September 2005 Rapporter Share Skrevet 28. September 2005 Jeg tror jeg skal dit. Men jeg vet ikke om portisene kan stilles der?! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 28. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2005 Jeg tror det! Men hvilken gruppe er de i? (Puddler er f.eks. i gr. 9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 29. September 2005 Rapporter Share Skrevet 29. September 2005 Heisann.. Buffy stiller begge dagene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 30. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2005 Så morsomt Det var vel dere som var på Mjøndalshallen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. September 2005 Rapporter Share Skrevet 30. September 2005 for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. September 2005 Rapporter Share Skrevet 30. September 2005 Portisene er i gruppe 8... De står ikke i programmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Du kan jo komme å se på da Maria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Hei Vi som var i mjøndalen ja :-) Da Buffy passet i ringen :oops: Men men vi er jo på valpeshow får og lære :-) Bare håper hun ikke gjør det leto hallen, får der stiller hun i mot andre boxere også! *hjelp* Blir moro og se Felix igjen da :-) Martine og Emil får jo ikke vært med :-( Siden aussiene er ikke med der. kijpern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinscher Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Vi skal begge dager, har aldri stilt før så jeg er helt nervevrak :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2005 Line, vi kommer sikkert å ser på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 7. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2005 Line' date=' vi kommer sikkert å ser på ja [/quote'] Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar