mixmaster Skrevet 24. September 2008 Rapporter Skrevet 24. September 2008 Pleier dere og se på Animal Cops på animalplanet?
mixmaster Skrevet 24. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2008 Jeg pleier og se på det når jeg er hos søsteren min. Jeg har veldig lyst på Animalplanet, men vi har ikke det. <_< Edit: Skrivefeil
shatique Skrevet 24. September 2008 Rapporter Skrevet 24. September 2008 Ja jeg pleide å se på det før,men her jeg bor har jeg ikke animal planet lengre. Men så på det omtrent så ofte jeg fikk mulighet tidligere...
ella.sh Skrevet 24. September 2008 Rapporter Skrevet 24. September 2008 Ja! Elsker det programmet. Skulle bare så inderlig ønske at vi hadde noe lignende i Norge. Er så fint å se hva noen ildsjeler kan få til Er også blitt stor fan av serien om det ridende politiet (Mounted Branch?) på samme kanal. Knalltøft
mixmaster Skrevet 25. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2008 Ja, det skulle vært noe lignende i Norge, kanskje ikke like stort som det da. Mattilsynet er jo en ting, men de kan jo ikke gjøre alt. Har ikke sett det ridende politi siden vi ikke har animal planet, men det er sikkert morsomt og se på!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar