HelleH Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 Jeg har lagt merke til at hannkatten min har begynt å klø seg veldig mye i øre. Og det ser ikke helt godt ut etterpå, han legger på øre på en måte en stund etterpå, men det kommer ikke noe væske ut. Noen som vet hva dette kan være? Er det noe jeg kan kjøpe på apoteket for dette?
ritus Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 Ta han med til dyrlegen for meg høres det ut som øre midd. Lukt katten i øret lukter det vondt så kan det være midd
HelleH Skrevet 23. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2008 Ta han med til dyrlegen for meg høres det ut som øre midd. Lukt katten i øret lukter det vondt så kan det være midd Hmm. Det luktet absolutt ingenting.
pusejenta Skrevet 25. September 2008 Rapporter Skrevet 25. September 2008 mulig det er midd ja... hvis du tar han med til dyrlege finner de fort ut av det eller om den har fått ett stikk kanskje? katten min fikk endel stikk i øret,som han klør og klør opp,det blir aldri bra. han klør seg til blods stakkars...
HelleH Skrevet 25. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2008 mulig det er midd ja... hvis du tar han med til dyrlege finner de fort ut av det eller om den har fått ett stikk kanskje? katten min fikk endel stikk i øret,som han klør og klør opp,det blir aldri bra. han klør seg til blods stakkars... Uff da=( Ja, jeg får gjøre det=) Takk for svar=)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar