PhoNuLi Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 Jeg blir russ i år, og må innen en uke bestille russeklær og kort dersom jeg skal få det billig. Men, jeg har enda ikke klart å bestemme meg for russebukse, og vil høre andres meninger. nr 1: Dette er den "alle" skal ha. Jeg synes den er fin, men kanskje litt kjedelig og litt for vanlig. nr 2: Denne synes jeg egentlig er den fineste, og føler den passer godt til meg. Men, det er kun en til (som jeg vet om) som skal ha denne, og jeg er ikke typen som liker å skille seg ut. Mange mener det blir for mye dill dall. Slik som den er nå, så synes jeg den er kjempe fin, men er redd det kanskje blir litt mye når jeg skal begynne å male på den (men på den andre siden, så slippe jeg å male så mye på den, noe som er bra med tanke på min manglende krativitet)? Hva synes dere? Og, en ting til. Jeg har verdens dårligste fantasi, og har egentlig null peiling på hva som skal stå på russekortet mitt. Jeg er veldig glad i musikk, og kunne tenke meg å ha en liten del av en sangtekst, eller en sangtittel (fra et band/artist jeg liker, selvfølgelig). Har gått gjennom alle sangene på i-poden og til nå funnet to muligens brukbare: "Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off" (Panic at the disco) "Hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg" (Jokke og valentinerne) Synes dere disse høres greie ut, eller? Hvis noen tilfeldigvis liker noen av disse bandene, og kan noen bra sangtekster/titler fra dem, så er det bare å skrike ut Avenged sevenfold Bullet for my valentine Panic at the disco the kooks the used Coheed and cambria Jason Mraz Jokke og valentinerne The wombats Rage against the machine the white stripes Billy talent Kom gjerne med andre forslag som ikke dreier seg om musikk også!
Peers Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 Linkene funker ikke, man må være medlem for å se dem.
LindaM Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 man får ikke sett klærne med mindre man har bruker Hva med å bare legge ut bilde av dem ? EDIT: Der var jeg litt treg
Aya Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Jeg synes bukse nummer to er kjempelekker jeg:D Jokke-sitatet er mye brukt, men det er jo kult allikevel. Det første var og morsomt. Åh, jeg er god hjelp.
tuppetroll Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Gå for den buksa du helst vil ha (nr. 2). Det tar ikke mange dagene før buksene ikke er så lette å se forskjell på likevel Alle skiller seg litt ut i russetiden - veldig, veldig få bukser som er like.. Jeg synes Jokke-sitatet var morsomst.
Hundemoss Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 jeg syns du skal gå for nummer 1. det er mye bedre å ha minst mulig dill dall på buksen fra før av, så kan du heller style den og gjøre den mer personlig på egen hånd. Gled deg til russetiden... jeg savner min utrolig, var russ ifjord.
Hundemoss Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 ang sitat, så syns jeg disse er så kule. "man kan sikkert ha det gøy uten alkohol, men hvorfor ta sjansen? Støtt forsvaret bli kanon" "jeg blir ofte fristet til å gjøre lekser, men gud sa: led oss ikke inn i fristelser, så da lar jeg være"
Benedicte Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Jokke har mange bra sitater fra sangene sine, "hvis jeg var deg ville jeg spandert en øl på meg" er ganske vanlig da, men alt er opp til deg. Hilsen anti-russ
PhoNuLi Skrevet 20. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2008 Takk så mye for svar alle sammen Er fortsatt veldig usikker på alt, men ting begynner å klarne litt Kjipt at jokke sitatet er så mye brukt da, trodde jeg var kjempe kreativ å fant på noe helt nytt nå
TollerRetriver Skrevet 21. September 2008 Rapporter Skrevet 21. September 2008 Synes nr. 2 var pen. Hvis du vil bruke sitat av P!ATD, kan du bruke "your eyes are the size of the moon" (eller noe lignende.. ) fra Nine In The Afternoon, men nå hører jeg ikke så mye på Panic! At The Disco.
siljestokka Skrevet 21. September 2008 Rapporter Skrevet 21. September 2008 ville gått for bukse nummer 1 jeg ...
Fantasia Skrevet 21. September 2008 Rapporter Skrevet 21. September 2008 Ville valgt nr 1 .jeg har selv valgt nr 1 men jeg bryr meg ikke om hva alle andre har eller ikke har da
Maria Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 Jeg hadde snekker unique, jeg Helt enkel og 100% personlig dekorert. Mye morsommere det enn de som alle har - man skal liksom lage sin egen vri på det Jeg kjenner jeg blir furt bare av å tenke på russetiden. Skulle gjerne vært russ hver år, jeg. Har ikke kommet over hvor moro det var ennå (russ 08), hehe. Barnslig? jeg?
Ingvild Skrevet 23. September 2008 Rapporter Skrevet 23. September 2008 Jeg er "kjedelig" og bestiller helt plain bukse (enten unisex snekker zipper eller unisex snekker original - har ikke bestemt meg enda). Jeg gidder ikke å ha ei bukse med massevis av norske flagg, "RUSS 2009" i store stygge glorete bokstaver og annen dritt og dilldall. Min personlige mening, altså. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha frakk eller ikke enda, da. Jeg aner liksom ikke hva jeg skal ha bakpå den om jeg skal ha, men jeg syns liksom at jeg burde føre videre den eneste verdige russetradisjonen... (Egentlig syns jeg russetida er motbydelig kommersiell og penge-, sex- og alkoholfokusert, så hvorfor jeg i det hele tatt gidder å være russ veit jeg ikke. Well well.)
Maren Skrevet 24. September 2008 Rapporter Skrevet 24. September 2008 jeg har valgt den som er nr 1. og hvis du vil ha tips til hva som kan stå på russekortet: www.russemotto.com
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar