Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken russebukse?

PhoNuLi

Recommended Posts

Jeg blir russ i år, og må innen en uke bestille russeklær og kort dersom jeg skal få det billig. Men, jeg har enda ikke klart å bestemme meg for russebukse, og vil høre andres meninger.

nr 1:

Dette er den "alle" skal ha. Jeg synes den er fin, men kanskje litt kjedelig og litt for vanlig.

nr1.jpg

nr 2:

Denne synes jeg egentlig er den fineste, og føler den passer godt til meg. Men, det er kun en til (som jeg vet om) som skal ha denne, og jeg er ikke typen som liker å skille seg ut. Mange mener det blir for mye dill dall. Slik som den er nå, så synes jeg den er kjempe fin, men er redd det kanskje blir litt mye når jeg skal begynne å male på den (men på den andre siden, så slippe jeg å male så mye på den, noe som er bra med tanke på min manglende krativitet)?

007-1-xl.jpg

Hva synes dere?

Og, en ting til. Jeg har verdens dårligste fantasi, og har egentlig null peiling på hva som skal stå på russekortet mitt. Jeg er veldig glad i musikk, og kunne tenke meg å ha en liten del av en sangtekst, eller en sangtittel (fra et band/artist jeg liker, selvfølgelig). Har gått gjennom alle sangene på i-poden og til nå funnet to muligens brukbare:

"Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off"

(Panic at the disco)

"Hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg"

(Jokke og valentinerne)

Synes dere disse høres greie ut, eller? :blink:

Hvis noen tilfeldigvis liker noen av disse bandene, og kan noen bra sangtekster/titler fra dem, så er det bare å skrike ut :blink:

Avenged sevenfold

Bullet for my valentine

Panic at the disco

the kooks

the used

Coheed and cambria

Jason Mraz

Jokke og valentinerne

The wombats

Rage against the machine

the white stripes

Billy talent

Kom gjerne med andre forslag som ikke dreier seg om musikk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snekker unique, jeg :yes: Helt enkel og 100% personlig dekorert. Mye morsommere det enn de som alle har - man skal liksom lage sin egen vri på det :D

Jeg kjenner jeg blir furt bare av å tenke på russetiden. Skulle gjerne vært russ hver år, jeg. Har ikke kommet over hvor moro det var ennå (russ 08), hehe. Barnslig? jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "kjedelig" og bestiller helt plain bukse (enten unisex snekker zipper eller unisex snekker original - har ikke bestemt meg enda). Jeg gidder ikke å ha ei bukse med massevis av norske flagg, "RUSS 2009" i store stygge glorete bokstaver og annen dritt og dilldall. Min personlige mening, altså. :yes:

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha frakk eller ikke enda, da. Jeg aner liksom ikke hva jeg skal ha bakpå den om jeg skal ha, men jeg syns liksom at jeg burde føre videre den eneste verdige russetradisjonen...

(Egentlig syns jeg russetida er motbydelig kommersiell og penge-, sex- og alkoholfokusert, så hvorfor jeg i det hele tatt gidder å være russ veit jeg ikke. Well well.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...