Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken russebukse?


PhoNuLi

Recommended Posts

Jeg blir russ i år, og må innen en uke bestille russeklær og kort dersom jeg skal få det billig. Men, jeg har enda ikke klart å bestemme meg for russebukse, og vil høre andres meninger.

nr 1:

Dette er den "alle" skal ha. Jeg synes den er fin, men kanskje litt kjedelig og litt for vanlig.

nr1.jpg

nr 2:

Denne synes jeg egentlig er den fineste, og føler den passer godt til meg. Men, det er kun en til (som jeg vet om) som skal ha denne, og jeg er ikke typen som liker å skille seg ut. Mange mener det blir for mye dill dall. Slik som den er nå, så synes jeg den er kjempe fin, men er redd det kanskje blir litt mye når jeg skal begynne å male på den (men på den andre siden, så slippe jeg å male så mye på den, noe som er bra med tanke på min manglende krativitet)?

007-1-xl.jpg

Hva synes dere?

Og, en ting til. Jeg har verdens dårligste fantasi, og har egentlig null peiling på hva som skal stå på russekortet mitt. Jeg er veldig glad i musikk, og kunne tenke meg å ha en liten del av en sangtekst, eller en sangtittel (fra et band/artist jeg liker, selvfølgelig). Har gått gjennom alle sangene på i-poden og til nå funnet to muligens brukbare:

"Lying is the most fun a girl can have, without taking her clothes off"

(Panic at the disco)

"Hvis jeg var deg, så ville jeg spandert en øl på meg"

(Jokke og valentinerne)

Synes dere disse høres greie ut, eller? :blink:

Hvis noen tilfeldigvis liker noen av disse bandene, og kan noen bra sangtekster/titler fra dem, så er det bare å skrike ut :blink:

Avenged sevenfold

Bullet for my valentine

Panic at the disco

the kooks

the used

Coheed and cambria

Jason Mraz

Jokke og valentinerne

The wombats

Rage against the machine

the white stripes

Billy talent

Kom gjerne med andre forslag som ikke dreier seg om musikk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snekker unique, jeg :yes: Helt enkel og 100% personlig dekorert. Mye morsommere det enn de som alle har - man skal liksom lage sin egen vri på det :D

Jeg kjenner jeg blir furt bare av å tenke på russetiden. Skulle gjerne vært russ hver år, jeg. Har ikke kommet over hvor moro det var ennå (russ 08), hehe. Barnslig? jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "kjedelig" og bestiller helt plain bukse (enten unisex snekker zipper eller unisex snekker original - har ikke bestemt meg enda). Jeg gidder ikke å ha ei bukse med massevis av norske flagg, "RUSS 2009" i store stygge glorete bokstaver og annen dritt og dilldall. Min personlige mening, altså. :yes:

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha frakk eller ikke enda, da. Jeg aner liksom ikke hva jeg skal ha bakpå den om jeg skal ha, men jeg syns liksom at jeg burde føre videre den eneste verdige russetradisjonen...

(Egentlig syns jeg russetida er motbydelig kommersiell og penge-, sex- og alkoholfokusert, så hvorfor jeg i det hele tatt gidder å være russ veit jeg ikke. Well well.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...