Huldra Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Noen som skal til Eid på lydighet og/eller agility 27.-28. september? Fristen for påmelding går ut den 15.
Susanne&Tapper Skrevet 10. September 2008 Rapporter Skrevet 10. September 2008 Hehe, skal nok ikkje delta, men både eg og SusieB skal hjelpe til under stevnet då det er vår klubb som er arrangør
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar