Gå til innhold
Hundesonen.no

Min nye hund :)


BareLinn

Recommended Posts

Igår fikk jeg hund nr to :P

Maddox er en blanding av Border Collie/Kelpie, og er født 01.04.07 :P

Han er en utrolig hengiven,og pen gutt <3

Han og Banty går overraskende bra overens..

Banty har jo hatt problemer med hannhunder før..og dette gikk overraskende bra:)

Det er litt "humping" fra Maddox sin side...Men Banty tar han når han er lei .. :P

I natt har det gått veldig fint,og Maddox sturer ikke LITT engang .. :P

Therese her på sonen kjenner han vel,da jeg overtok han av hennes søster ;)

Noe jeg ikke viste før tidligere eier kom med han igår :o

Saken var vel at jeg skulle ha en hund til.. en renraset unghund.. Men sånn ble det ikke :o

Jeg og samboern bestemte oss da vi hadde møtt Maddox, og det var ingen tvil :o

Maddox er dermed bare 50% min .. :D Men det går veldig veldig fint :o

Ser om jeg får til noen bilder ... :D

Tror jeg fikk det til ;)

Beklager kvaliteten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kjenner maddox godt, både nykkene og feilene hans, så vel som de gode sidene hans. Mammadalt av dimensjoner, veldig flokk orientert, veldig glad i de hundene som bor hos meg :P

Han og ene tispa mi var bestevenner. Og toya likte han å bølle meg, for hu blei så fort irritert på han.. noe han utnyttet til det største.

Bhandl han fint ellers får du med meg og gjøre, :P Og tanter som er sinna er ikke noe særlig hihi :P

selvom jeg kanskje syntes det her litt litt fort i svingene, så er det heldigvis ikke mitt valg og ta, men mene noe om det kan jeg...

Masse lykke til, håper du får skikk på han, for det er ett par ting å jobbe med vet jeg :P

Gi han en stor klem fra alle hundene her og tanta si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...