Gå til innhold
Hundesonen.no

Voksen hund tisser på gulvet.


Torunn1

Recommended Posts

Nemo er nå blitt 16 mnd. Han er en hann golden.

Nå i sted lå han på gulvet å slappet av ved siden av meg. Plutselig hører jeg det sildrer på gulvet, da ligger han altså å tisser på seg!?

2 ganger før i dag har det vært tiss på gulvet, men jeg har ikke tenkt mer over det. Jeg har jo en golden til, det var lenge siden de hadde vært ute osv. Tenkte derfor ikke så mye over det, ting skjer. Men nå? Han ligger og tisser på seg? Hva skjer?

Jeg tenkte på urinveisinfekjon.

Andre forslag?

Skjønner ikke noe jeg?

Torunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket han hos veterinær i morgen. Godt mulig at det er en uv, men det vil jo raskt en test fortelle. Da Soffen var yngre, så skjedde mer eller mindre det samme med ham. Da var det kun begynnelsen på en uv pluss litt krystaller, men det kunne like gjerne ha gått over av seg selv.

Men hvordan reagerte Nemo selv på dette? Soffen hoppet "fortvilet" (min menneskeliggjøring av pelsen) opp da det skjedde (som da seff var i min seng :S).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lå å tittet litt forundret på det virket det som.

Har time nå kl. 13. Får da se hva de sier.

Kan legge ut svar her hvis noen er interessert.

Torunn :P

Hva ble det til hos veterinæren? Fant de ut av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund tisset også plutselig på seg mens han lå og sov. han var 5 år gammel da. Den første gangen tenkte jeg bare at det var et uhell og at jeg ikke hadde vært ute med han, men etter at det skjedde igjen gikk vi til vet, og han hadde forstørret prostata. Han hadde blod i urinene, og etter at han ble kastrert ble helt fin.

Håper dere fant ut av det hos vet, aldri noe ok når disse små "barna" våre er syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...