Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeutstilling i Tr.heim


KristinL

Recommended Posts

Vet det skal være valpeutstilling i Trondheim (på Klett tror jeg) den 21. september.

Er det noen som vet noe om denne, evt. har en link? Hvor kan man melde seg på osv?

Min lille bamse kommer til å være 3 dager unna å være 4 måneder, men etter hva jeg har hørt skulle det gå bra å delta likevell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hvis noen vil gå med Aynï, hyl ut. Det innebærer også at vedkommende må passe henne den helgen, siden Tulla skal på agilitykonkurranse. :yes: Det er så vanskelig å være på to steder samtidig.. :rolleyes:

Jeg kan sikkert gjøre det, men det kommer an på når jeg må ha henne? Tror ikke jeg kan ta henne før på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert gjøre det, men det kommer an på når jeg må ha henne? Tror ikke jeg kan ta henne før på lørdag.

Vi reiser på fredag.. :yes: Men hun er veldig enkel altså. :closedeyes: Litt sær i pappen for tiden, men det går mest på hennes forhold til meg. Til alle andre er hun en knupp. <_< Ikke helt husren enda, men veldig få uhell, tisser stort sett på aviser hvis hun først må. Vant til store hunder, og tror hun er minst like stor selv. :rolleyes: Enkel og grei i ringen, gjør stort sett det hun skal (men det var visst litt vanskelig å gå bak noen andre nå i helgen da). Har tøybur du kan få låne til utstillingen, hvis du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser på fredag.. :) Men hun er veldig enkel altså. :closedeyes: Litt sær i pappen for tiden, men det går mest på hennes forhold til meg. Til alle andre er hun en knupp. <_< Ikke helt husren enda, men veldig få uhell, tisser stort sett på aviser hvis hun først må. Vant til store hunder, og tror hun er minst like stor selv. :rolleyes: Enkel og grei i ringen, gjør stort sett det hun skal (men det var visst litt vanskelig å gå bak noen andre nå i helgen da). Har tøybur du kan få låne til utstillingen, hvis du trenger det.

Bjeffer hun når det kommer folk? Problemet et pappa og samboeren hannes skjønner du :)

Kan hun gå løs på tur? Er hun grei med katter? Hvordan er hun med valper? Vi skal på valpebesøk til oppdretteren min etter valpeshowet, og hun har bernervalper som da er 6,5 uker.

Hvis alt dette går greit kan jeg godt ta henne med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjeffer hun når det kommer folk? Problemet et pappa og samboeren hannes skjønner du :)

Kan hun gå løs på tur? Er hun grei med katter? Hvordan er hun med valper? Vi skal på valpebesøk til oppdretteren min etter valpeshowet, og hun har bernervalper som da er 6,5 uker.

Hvis alt dette går greit kan jeg godt ta henne med. :)

Hun bjeffer ikke når det kommer folk på døra/ringer på, men kan av og til gi litt lyd fra seg i hagen, men det er sjelden det også, og da mest på hunder som passerer (dvs gordon setteren). Hun er typen som tar livet med ro og gidder ikke reise seg fra sengen en gang når jeg kommer hjem. Hender hun bjeffer hvis Tulla bjeffer, men det tilhører sjeldenhetene (og Tulla er jo ikke der uansett). Hun er litt i spøkelsesalder nå, så hun kan boffe litt på ting, men det er helst når det er mørkt, og vi er ute på kveldstur.

Hun kan gå løs på tur, men ikke langs fortauet liksom. I skogen/på jordene er greit, oversikt og kontakt er stikkord. Hun holder seg til flokken, men har heller ingen problemer med å løpe et stykke hvis vi stopper, så jeg gir henne godis når hun tar kontakt. Har hatt henne mye løs.

Sist hun møtte katt "face to face" gikk det helt fint, men det er noen mnd siden nå, så jeg er ikke helt sikker. Tror det skal gå greit, men det kan jeg selvsagt ikke garantere. Tidligere har hun vært nysgjerrig, men etterhvert ikke brydd seg. Hun er nok mest nysgjerrig nå også, men katter er jo stort sett ca like store som henne, så jeg tror ikke hun tør finne på så mye tull.

Hun er veldig grei med valper, vant til å være med valper som er yngre og mindre enn henne.. Forsiktig til å begynne med, deretter leker hun gjerne, men legger seg da ofte ned så de får tygge på henne. Drakamp om noe er også gøy, noe som ofte er rått parti (spørs om det blir det med bernervalper, da, haha!). Har ingen betenkeligheter med å ha henne med valper i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...