Heidi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Er Goshi's far ikke Ghandi Von Arlett?? Grunnen til jeg spør er at jeg har set en parring som skjer om nogle måneder hvor Ghandi Von Arlett er faren. Synes jo denne hannhund er kjempe flott, men har også høre om mange af hans avkom har fått problemer som HD hudsygdomme og lign.. Vet du noe om dette?? Nå vet jeg jo også at han er en av de hunde som er mest brugt, og det ikke kan undgåes at han får avkom med problemer, det kommer vel også an på moren. Men ville lige høre. For er ikke interesseret i og få en til hund med HD. Selvom man aldrig kan være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Er Goshi's far ikke Ghandi Von Arlett?? Grunnen til jeg spør er at jeg har set en parring som skjer om nogle måneder hvor Ghandi Von Arlett er faren. Synes jo denne hannhund er kjempe flott, men har også høre om mange af hans avkom har fått problemer som HD hudsygdomme og lign.. Vet du noe om dette?? Nå vet jeg jo også at han er en av de hunde som er mest brugt, og det ikke kan undgåes at han får avkom med problemer, det kommer vel også an på moren. Men ville lige høre. For er ikke interesseret i og få en til hund med HD. Selvom man aldrig kan være sikker.Sorry, har ikke sett dette innlegget før nå... Jo det stemmer at han er faren.... og det jeg kan si helt sikkert er at kullet som Goshi kommer fra er et katastrofekull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Sorry, har ikke sett dette innlegget før nå... Jo det stemmer at han er faren.... og det jeg kan si helt sikkert er at kullet som Goshi kommer fra er et katastrofekull.. Var der flere fra kullet som havde HD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Var der flere fra kullet som havde HD? ja det er det. En søster med svak og en bror med sterk på begge sider med forkalkninger.(Så han er verre enn Goshi) En annen kullbror er fri. Resten av kullet er ikke røntget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 ja det er det. En søster med svak og en bror med sterk på begge sider med forkalkninger.(Så han er verre enn Goshi) En annen kullbror er fri. Resten av kullet er ikke røntget Det var utrolig synd.. Hvad sier opdretteren til det? Kan det stamme fra moren? For er det ikke hendes første kull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Det var utrolig synd.. Hvad sier opdretteren til det? Kan det stamme fra moren? For er det ikke hendes første kull? det er faktisk oppdretter som kaller det et katastrofe kull... men om noe kommer fra moren vet de vel ikke før hun får et kull til... (ja det var hennes første) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Krydser virkelig fingre for at din nye valp er HD og sygdomsfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Krydser virkelig fingre for at din nye valp er HD og sygdomsfri takk for det Heidi! Jeg gjer det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hecky Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2005 Lykke til! Håper virkelig du får en HD fri valp jeg også! Så har du jo en god familliehund du kan skjemme litt bort også da Ikke at ikke valpen blir det å, men du skjønner hva jeg mener^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar