Calina Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 Noen som skal til sverige og stille i år? Dyret mitt er gammel nok til å stille offisiellt nå, så det blir nok en tur eller ti på oss om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Mulig vi skal titte litt på utstillinger i sverige, men askepott er selv for liten enda hehe !!! Hilsen Michelle & Askepott !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Er det aldersgrense for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 16. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2005 hunden må være fyllt 4 mnder for å få være med på valpeskue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 18. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2005 Men siden det står at hun er gammel nok til å stille offisielt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 19. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2005 for å stille offisielt så må hunden ha kommet opp i en alder hvor den kan meldes på som JUNIOR på utstillinger og for å stille i JUNIOR KLASSE så må hunden være 9 mndr gammel. for å si det sånn da så får du ikke stille ut en hund på under 9 mndr på en nkk utstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 19. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2005 for å stille offisielt så må hunden ha kommet opp i en alder hvor den kan meldes på som JUNIOR på utstillinger og for å stille i JUNIOR KLASSE så må hunden være 9 mndr gammel. for å si det sånn da så får du ikke stille ut en hund på under 9 mndr på en nkk utstilling. MRK; I sverige er resultater oppnådd offisielle når hunden er fyllt 6 mndr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 20. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 det er greit at du retter på meg for jeg har aldri stilt hund i sverige, her i landet er jo det 9mndr som er det normale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 20. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2005 Tror du tar litt feil der Lazita, du kan stille hunder under 9 mnd på NKK utstillinger, men det er da uoffisielt og derfor ikke tellende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 ja nkk har gjerne et valpeskue i året for hunder under 9 mndr. men på en vanlig nkk utstilling så må hunden være fyllt 9 mndr den dagen den stilles, det er strenge regler der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Jeg har da aldri sett en utstilling som har vært arrangert av NKK som har valpeskue. Tror da det bare er sammarbeidene klubber som har det.. Men kan man stille på valpeshow i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 de har holdt det i rogaland noen få ganger men lenge siden sist nå. de har pleid å holde den litt før vikingskipet, men uten om det så kan en ikke stille ut en valp på under 9 mndr på en nkk utstilling, men i sammarbeidende klubber har de valpeskuer shvor du kan stille valper fra de er fyllt 4 mndr til de fyller 9 mndr for da går de over til junior klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 21. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2005 Tror du tar litt feil der Lazita, du kan stille hunder under 9 mnd på NKK utstillinger, men det er da uoffisielt og derfor ikke tellende. Lazita har nok rett i det hun sier - NKK har ikke valpeskuer - det er isåfall om det arrangeres med samarbeidende klubber,og i regi av dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 22. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2005 Vis jeg hadde hatt hund så, fordi jeg bor rett ved svenskegrensa (Fredrikstad) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar