Silje Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 http://www.freewebs.com/cita4/Film_0013.wmv Der er også en film fra Bønes på lørdagen Det er øvelsen dekk under marsj flinke Cita!!! Ser at hun virkelig koser seg!! Kjempe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Fy som halen hennes gikk på den filmen! Kjempe bra! Skikklig bra bilder alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Så utrolig flink dere er. :-o Blir helt misunnelig her. Ser ut som Cita storkoser seg.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Så flinke I er! Og hvor så hun herlig glad ud... næsten så halen dattede af. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 dyktige cita!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 28. September 2005 Rapporter Share Skrevet 28. September 2005 Flotte bilder! Og fliiiinke Cita! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. September 2005 Rapporter Share Skrevet 29. September 2005 Herlige bilder og film Så flinke dere er alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Her kommer omsider et par bilder fra min hånd også. Å være på utstilling er som å være i et gigantisk vepsebol - det syder og koker av stemmer, folk og inntrykk! Jeg sitter ringside og prøver å lære for harde livet hvordan man skal stille hund - for jeg er totalt grønnsak her:) Her er det oppstilling av flatter Noen av hundene får siste finpussen før de skal i ringen Da er det omsider vår tur til å være i ringen. Amigo er flink gutt og er bare opptatt av å se på meg:) BIR og 1BHK. Og i gruppebedømmingen blir han BIG 2, og jeg er glad for alle gode resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar