Gå til innhold
Hundesonen.no

Rent a dog

Calina

Recommended Posts

Sitter og ser på Animal Planet nå..og blir mer og mer forbløffet..! I Japan kan man faktisk LEIE en hund..! For en time, for en dag eller for en helg...hiih...

Man kan delta på holistiske kurser for å få sin hund til å oppleve nirvana,og frisørsalonger tilbyr make extensions til hund, som eier..!

:D:D:(

-og det er faktisk folk som LEVER av å holde hundebrylupp! -bare synd at i det tilfellet vi fikk se, så knurra bruden på brudgommen om den kom innenfor 1/2meter rekkevide...hihi....-ikke det beste ekteskapet..?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D hvordan man vet at de liker hverandre aaaner jeg ikke! hihih - de to hundene var ikke samme rase heller, men de fikk papirer på at de var gift!

Med et potetrykk fra hver hund som underskrift... :roll:

Når hunden din så dør, har de egne biler som har smådyrskrematorier baki, så du kan få krematoren hjem til deg,og få kjæledyret ditt kremert hjemme....-fiks ferdig i urne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store verden! Det program havde jeg gerne set. Hvordan klarede du ikke å le dig ihjel? :)

Jeg ble faktisk mer forbauset enn hva jeg lo...hihih... :wink: -dere skulle sett OG hørt det! De har hundene sine på lik linje som et annet menneske - hundene får gå på do hvor de vil - de har egne hotellrom til hunder, med boblebad, senger, tv med hundevideoer - u name it!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jaja det er nå tilogmed folk som STOPPER UT kjæledyrene sine så hvorfor ikke få dem kremert hjemme? :? #-o

Hørte om en mann som lagde kåpe av pelsen til bikkjene når de døde. æsj. ekkelt.

Jeg takler ikke utstoppa dyr! De tomme øya som stirrer ut i rommet, og overvåker deg uansett hvor du er *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en mann som lagde kåpe av pelsen til bikkjene når de døde. æsj. ekkelt.

Jeg takler ikke utstoppa dyr! De tomme øya som stirrer ut i rommet, og overvåker deg uansett hvor du er *grøss*

ja, uff...Hadde mareritt om det da jeg var liten... :D Uff *grøss*, det er ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg synes det kommer helt an på hvor på alvor de tar dette og om de virkelig er innstilt på å ta alle forholdsregler fremover. Hunden skal aldri være løs i hagen eller ute igjen, og eier må ha tilstrekkelig kontroll i bånd med sikret utstyr. Jeg ville hatt en ordentlig samtale med eier, der dere har satt dere ned sammen og diskutert dette uten å gå til angrep, men at du er nødt til å vite at noe lignende ikke skal skje igjen, og om du ser at de gjør det (f.eks har hunden løs eller eier mister bånd) så har du spart på dokumentasjon og vil anmelde.
    • Veldig synd at mange kommenterer uten å kjenne fakta!  NHL og NKK er de to stambokførende organisasjonene i Norge.  Hvorfor noen velger den ene framfor den andre, kan være forskjellig, men for å registrere i noen av registerne, må foreldrene være registrert i et godkjent register og for en del raser er det helsekrav og premiekrav for å registrere valper. Mange hunder er også registrert begge steder, og mange deltar på utstillinger i begge systemene.  Hvis mor er registrert i NHL, kan det jo f.eks være fordi hennes foreldre er registrert der, evt import fra et utenlandsk register anerkjent av Allianz og ikke FCI?  NHL er underlagt Allianz som er en paraplyorganisasjon på linje med FCI, og har medlemsklubber i mange land.  Allianz/NHL  godkjenner raser som ikke er godkjent i FCI, som f.eks Silken Windhound, Alapaha Blue Blood Bulldog og flere andre, men selvsagt kan ikke raser som er forbudt i Norge registreres.  Ifht avl ligger de forskjellige raseklubbers avlsregler til grunn, så valpekull som ikke ville vært godkjent registrert i NKK, vil mest sannsynlig heller ikke kunne registreres i NHL.  NHL har ingen ansatte, men blir drevet av noen ildsjeler som gjør en kjempejobb!  Jeg stiller i begge systemer og stortrives på NHLs utstillinger, der det alltid er lave skuldre og god atmosfære.  Så tro ikke alt du hører, men sjekk selv!   
    • Har du sett på Hundlands? De har jakker ned i xxs: https://www.hundlands.com/en/collections/hundagare
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...