C.J Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Ja, jeg er tidlig ute, nok en gang! Søndagskvelder er kjedelige...! I år skal jeg stille en siberian husky, - og debutere i LP med min egen hund! Gleder meg til å trene masse i tiden fremover! Så... hvem skal hva?
Ricco Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Var tenkt å stille begge våres hunder, men av en eller annen grunn skal dei ikkje ha schäfer i år....
C.J Skrevet 17. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2008 Var tenkt å stille begge våres hunder, men av en eller annen grunn skal dei ikkje ha schäfer i år.... Kan det være fordi det nå er kunstgress på fotballbanen i stedet for grus? At det er fobudt med hunder på banen? Eller var det kunstgress der i fjor også? Eller stilte dere innendørs? Haha - jeg husker ikke!
Maritaa Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Ja, jeg er tidlig ute, nok en gang! Søndagskvelder er kjedelige...! I år skal jeg stille en siberian husky, - og debutere i LP med min egen hund! Gleder meg til å trene masse i tiden fremover! Så... hvem skal hva? Så spennende! Jeg stiller opp som heiagjeng (og fotograf :closedeyes: ). Skal nok stille Aron der, regner jeg med :-) Ganske sikker på at vi stilte inne sist, og håper vi skal stille inne i år også!
Ricco Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Kan det være fordi det nå er kunstgress på fotballbanen i stedet for grus? At det er fobudt med hunder på banen? Eller var det kunstgress der i fjor også? Eller stilte dere innendørs? Haha - jeg husker ikke! Kunstgress...? Vi var på grus i fjor, sch har ikkje fått stilt inne på 3 eller4 år......
C.J Skrevet 17. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2008 Så spennende! Jeg stiller opp som heiagjeng (og fotograf :closedeyes: ). Skal nok stille Aron der, regner jeg med :-) Ganske sikker på at vi stilte inne sist, og håper vi skal stille inne i år også!Det høres bra ut, Marita! Jeg har kanskje toppen to bilder av meg og jenten sammen - er liksom jeg som pleier å stå bak kameraet Bare schæferne stiller ute. Kunstgress...? Vi var på grus i fjor, sch har ikkje fått stilt inne på 3 eller4 år......Nå er det i allefall lagt kunstgress på den banen som ligger nærmest hallen (går ut i fra at det var den som ble brukt til schæferne i fjor), så hvis det var grus der i fjor er det helt sikkert grunnen til at shæferne ikke får bli med... <_<
ingervildesaua Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Vi tar selvsagt turen dit Jeg vet ikke om Arwen skal stilles, men vis det ikke krasjer med Tias utstilling da så kan jeg stille begge. Vis ikke så finner jeg en handler til Arwen
Ricco Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Nå er det i allefall lagt kunstgress på den banen som ligger nærmest hallen (går ut i fra at det var den som ble brukt til schæferne i fjor), så hvis det var grus der i fjor er det helt sikkert grunnen til at shæferne ikke får bli med... <_< Det var ett stykke nedenfor hallen vi var i fjor.... ganske nær hovudveien og parkeringsplassen der.
Synne N Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Jeg har lyst! Hvis det er valpeshow der da?
Maritaa Skrevet 17. August 2008 Rapporter Skrevet 17. August 2008 Jeg har lyst! Hvis det er valpeshow der da? Jepp, ganske sikker på at det er valpeshow. Aron stilte i valpeshow da vi var der i fjor, hvis jeg ikke husker helt feil :-P hehe
minstemann Skrevet 18. August 2008 Rapporter Skrevet 18. August 2008 det er nok valpeshow. Om lydigheten er inne så kanskje jeg skal gå. Prøver å veie fram og tilbake.. var ganske glatt underlag ifjor, men det var innendørs (og det er jo fint i november) og LP-en gikk i en egen hall med god plass. Hm... vanskelig. Marita -du kan også gå LP der, da har du jo noen mnd å forberede deg på.
trevi Skrevet 18. August 2008 Rapporter Skrevet 18. August 2008 Såfremt alle papirer er klar og i boks, så blir dette debuten til lille-store Gigi i voksenklassen Roma blir ikke med denne gangen, og jeg klamrer meg til håpet om at pelsen til Gigi holder til November slik at vi får med oss både FSHK og NV-08
Scarlet Skrevet 22. August 2008 Rapporter Skrevet 22. August 2008 Var tenkt å stille begge våres hunder, men av en eller annen grunn skal dei ikkje ha schäfer i år.... Så dumt at det ikke er Schæfer. Men du kan jo komme å heie på meg . Jeg stiller nok 2 voksne og forhåpentligvis en nyinnkjøpt valp.
Ricco Skrevet 22. August 2008 Rapporter Skrevet 22. August 2008 Så dumt at det ikke er Schæfer. Men du kan jo komme å heie på meg . Jeg stiller nok 2 voksne og forhåpentligvis en nyinnkjøpt valp. Eg kommer! Skal jo stille min egen valp så eg skal nok leite deg opp
Stine Pernille Skrevet 22. August 2008 Rapporter Skrevet 22. August 2008 Kanskje eg tar turen... Mulig eg stiller, men ikke sikkert
Scarlet Skrevet 23. August 2008 Rapporter Skrevet 23. August 2008 Eg kommer! Skal jo stille min egen valp så eg skal nok leite deg opp Supert! . Det pleier ikke være så vanskelig å finne meg på utstillinger. Bare å finne sheltieringen det.
Fjollebolle Skrevet 23. August 2008 Rapporter Skrevet 23. August 2008 Jeg tror vi kommer, men det kommer litt an på hvordan tassen ser ut da.
Marthe Skrevet 23. August 2008 Rapporter Skrevet 23. August 2008 Jeg kommer nok. Kanskje jeg stiller Extra eller går LP. Det får jeg se på
jaktlykke Skrevet 23. August 2008 Rapporter Skrevet 23. August 2008 Skal ikke se bort fra at vi tar turen også. Men kanskje jeg prøver på et skikkelig stunt; få med meg NordV i Danmark på lørdagen og hjem i løpet av natten og rett opp til Stord på søndagen Det lar seg faktisk gjøre. Hmm. Får se - kan man bli mer gal??
Scarlet Skrevet 24. August 2008 Rapporter Skrevet 24. August 2008 Skal ikke se bort fra at vi tar turen også. Men kanskje jeg prøver på et skikkelig stunt; få med meg NordV i Danmark på lørdagen og hjem i løpet av natten og rett opp til Stord på søndagen Det lar seg faktisk gjøre. Hmm. Får se - kan man bli mer gal?? Ikke gal, bare engasjert . Du må jo komme å heie meg frem med ny valp vet du.
Antenette Skrevet 25. August 2008 Rapporter Skrevet 25. August 2008 Hey :-) Stiller Basenji på stord. gleder meg! endelig en utstilling i nærområdet. ikke for mange av dem Stiller da min supersnille (ja, d er helt sant!) og søte basenji Loke Forrige utstilling hadde han skikkelig merkelig pels... måtte bare le av ham men d gikk faktisk ikke så gale. Vi hadde d kjempegøy på turen, og d er d viktigste Noen som vet om d kommer flere basenjier til stord?? jo flere jo bedre ;-)
C.J Skrevet 27. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2008 Da er utstillingsannonsen lagt ut
Maritaa Skrevet 27. August 2008 Rapporter Skrevet 27. August 2008 Jeg kommer nok. Kanskje jeg stiller Extra eller går LP. Det får jeg se på Selvsagt må du stille Extra! Hun er det fineste malledyret jeg noen gang har sett hvertfall :closedeyes:
Camillaa Skrevet 31. August 2008 Rapporter Skrevet 31. August 2008 Hei! Har prøvd en del ganger for å komme inn på annonsa fordi jeg skal stille en del staffordshire bullterrier så lurer på hvilken dag gruppe 3 skal?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar