Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar-Stord Hundeklubb 08-09/11/08

C.J

Recommended Posts

Skrevet

Ja, jeg er tidlig ute, nok en gang! Søndagskvelder er kjedelige...!

I år skal jeg stille en siberian husky, - og debutere i LP med min egen hund! :wub: Gleder meg til å trene masse i tiden fremover!

Så... hvem skal hva?

Skrevet
Var tenkt å stille begge våres hunder, men av en eller annen grunn skal dei ikkje ha schäfer i år.... :wub:
Kan det være fordi det nå er kunstgress på fotballbanen i stedet for grus? At det er fobudt med hunder på banen? Eller var det kunstgress der i fjor også? Eller stilte dere innendørs? :wub: Haha - jeg husker ikke!
Skrevet
Ja, jeg er tidlig ute, nok en gang! Søndagskvelder er kjedelige...!

I år skal jeg stille en siberian husky, - og debutere i LP med min egen hund! :wub: Gleder meg til å trene masse i tiden fremover!

Så... hvem skal hva?

Så spennende! Jeg stiller opp som heiagjeng (og fotograf :closedeyes: ).

Skal nok stille Aron der, regner jeg med :-) Ganske sikker på at vi stilte inne sist, og håper vi skal stille inne i år også!

Skrevet
Kan det være fordi det nå er kunstgress på fotballbanen i stedet for grus? At det er fobudt med hunder på banen? Eller var det kunstgress der i fjor også? Eller stilte dere innendørs? :wub: Haha - jeg husker ikke!

Kunstgress...? Vi var på grus i fjor, sch har ikkje fått stilt inne på 3 eller4 år......

Skrevet
Så spennende! Jeg stiller opp som heiagjeng (og fotograf :closedeyes: ).

Skal nok stille Aron der, regner jeg med :-) Ganske sikker på at vi stilte inne sist, og håper vi skal stille inne i år også!

Det høres bra ut, Marita! Jeg har kanskje toppen to bilder av meg og jenten sammen - er liksom jeg som pleier å stå bak kameraet :wub: Bare schæferne stiller ute.

Kunstgress...? Vi var på grus i fjor, sch har ikkje fått stilt inne på 3 eller4 år......
Nå er det i allefall lagt kunstgress på den banen som ligger nærmest hallen (går ut i fra at det var den som ble brukt til schæferne i fjor), så hvis det var grus der i fjor er det helt sikkert grunnen til at shæferne ikke får bli med... <_<
Skrevet
Nå er det i allefall lagt kunstgress på den banen som ligger nærmest hallen (går ut i fra at det var den som ble brukt til schæferne i fjor), så hvis det var grus der i fjor er det helt sikkert grunnen til at shæferne ikke får bli med... <_<

Det var ett stykke nedenfor hallen vi var i fjor.... ganske nær hovudveien og parkeringsplassen der.

Skrevet
Jeg har lyst! :wub: Hvis det er valpeshow der da?

Jepp, ganske sikker på at det er valpeshow. Aron stilte i valpeshow da vi var der i fjor, hvis jeg ikke husker helt feil :-P hehe

Skrevet

det er nok valpeshow. Om lydigheten er inne så kanskje jeg skal gå. Prøver å veie fram og tilbake.. var ganske glatt underlag ifjor, men det var innendørs (og det er jo fint i november) og LP-en gikk i en egen hall med god plass. Hm... vanskelig. Marita -du kan også gå LP der, da har du jo noen mnd å forberede deg på.

Skrevet

Såfremt alle papirer er klar og i boks, så blir dette debuten til lille-store Gigi i voksenklassen :wub:

Roma blir ikke med denne gangen, og jeg klamrer meg til håpet om at pelsen til Gigi holder til November slik at vi får med oss både FSHK og NV-08 :wub:

Skrevet
Var tenkt å stille begge våres hunder, men av en eller annen grunn skal dei ikkje ha schäfer i år.... :D

Så dumt at det ikke er Schæfer. Men du kan jo komme å heie på meg ;) . Jeg stiller nok 2 voksne og forhåpentligvis en nyinnkjøpt valp.

Skrevet
Så dumt at det ikke er Schæfer. Men du kan jo komme å heie på meg ;) . Jeg stiller nok 2 voksne og forhåpentligvis en nyinnkjøpt valp.

Eg kommer! ;) Skal jo stille min egen valp så eg skal nok leite deg opp :D

Skrevet
Eg kommer! :) Skal jo stille min egen valp så eg skal nok leite deg opp :lol:

Supert! :D . Det pleier ikke være så vanskelig å finne meg på utstillinger. Bare å finne sheltieringen det.

Skrevet

Skal ikke se bort fra at vi tar turen også. Men kanskje jeg prøver på et skikkelig stunt; få med meg NordV i Danmark på lørdagen og hjem i løpet av natten og rett opp til Stord på søndagen :rolleyes: Det lar seg faktisk gjøre. Hmm. Får se - kan man bli mer gal??

Skrevet
Skal ikke se bort fra at vi tar turen også. Men kanskje jeg prøver på et skikkelig stunt; få med meg NordV i Danmark på lørdagen og hjem i løpet av natten og rett opp til Stord på søndagen :rolleyes: Det lar seg faktisk gjøre. Hmm. Får se - kan man bli mer gal??

Ikke gal, bare engasjert :whistle: . Du må jo komme å heie meg frem med ny valp vet du.

Skrevet

Hey :-) Stiller Basenji på stord. gleder meg! endelig en utstilling i nærområdet. ikke for mange av dem :lol: Stiller da min supersnille (ja, d er helt sant!) og søte basenji Loke :) Forrige utstilling hadde han skikkelig merkelig pels... måtte bare le av ham :D men d gikk faktisk ikke så gale. Vi hadde d kjempegøy på turen, og d er d viktigste ;) Noen som vet om d kommer flere basenjier til stord?? jo flere jo bedre ;-)

post-3951-1219696221_thumb.jpg

post-3951-1219696141_thumb.jpg

Skrevet
Jeg kommer nok. Kanskje jeg stiller Extra eller går LP. Det får jeg se på :P

Selvsagt må du stille Extra! Hun er det fineste malledyret jeg noen gang har sett hvertfall :closedeyes:

Skrevet

Hei!

Har prøvd en del ganger for å komme inn på annonsa fordi jeg skal stille en del staffordshire bullterrier så lurer på hvilken dag gruppe 3 skal?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...