Gå til innhold
Hundesonen.no

Utslett i bakhodet ++


Recommended Posts

Bridie har fått et utslett bak ørene, i bakhodet, litt nedover under ørene og øverst på nakken. Kjente det godt da jeg koste henne i pelsen istad. Hu bryr seg ikke om at jeg tar på det, og jeg har egentlig ikke tenkt over at hu klør seg noe på det heller. Kun sett hu klør seg litt i "armhulen" foran, men der er det ikke noe antydning til rød hud eller utslett.

Jeg tok hårtrimmern til Lars for å se om jeg fikk vekk noe av pelsen på et parti, bare for å se bedre på det, men hårtrimmern likte ikke så tynn og fin pels, så fikk ikke tatt så mye.

Det er mye rødere pg sårere enn det ser ut på bildet her...

100NCD40_001.jpg

100NCD40_002.jpg

Nå sitter jeg liksom her og lurer på om jeg skal barbere ned resten der det er sårt, og så bare se det ann noen dager. Om jeg skal ringe vet'n og reise dit i morra, eller om jeg bare skal la det være som det er og se om det går over...

Det frister mest med det første, men samtidig så er jeg så redd for alt som har med hudproblemer å gjøre, at jeg gjerne kunne tenkt meg å VISST hva dette er, ikke bare antatt ditt og datt.

Noen som har vært borte i det samme?

jeg har saumfart resten av bikkja, og finner ikke noe noe annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...