Gå til innhold
Hundesonen.no

Keelas resultater!

Car00line

Recommended Posts

Da har vi vært i ilden for første gang.

Vi var idag på NLK Drammen for lapphunder.

Vi var 3 stk tispevalper som konkurrerte, den ene var søsteren Arwen og den andre var en hvit herlighet som sikkert var 4 mnd. Jeg syns Keela var kjempeflink!

Vi fikk 1.kvalitet og ble BIM :D Og så fikk hun hederspris :D

Så jeg er strålende fornøyd! :D

Kritikken var: Meget lovende valp, bra psyke, bra benstamme.

Så er veldig fornøyd med dagen idag :D

Søte jenta mi <3

DSC_0242-2-1.jpg

DSC_0240-1.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ble N uch Fjelldronningens Arwen BIR og BIS i går! Flott hund. Ingen BIM, var bare 3 hanner der tror jeg. Det var 2 fantastisk vakre tisper som ble nr 1 og 2 i åpen klasse, men jeg vet dessverre ikke hva de het.

Her er forøvrig et litt dårlig bilde av den vakre hvite valpen. Ble hun nr 2 eller 3?

Lapphundutstilling_022.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ble N uch Fjelldronningens Arwen BIR og BIS i går! Flott hund. Ingen BIM, var bare 3 hanner der tror jeg. Det var 2 fantastisk vakre tisper som ble nr 1 og 2 i åpen klasse, men jeg vet dessverre ikke hva de het.

Her er forøvrig et litt dårlig bilde av den vakre hvite valpen. Ble hun nr 2 eller 3?

Lapphundutstilling_022.JPG

Hun ble nr 2 ;) (trodde ikke vi skulle slå henne, for hun var utrolig vakker!, så ble overrasket da ejg fikk 1. :P)

Gratulerer så mye :) Det må være moro med så bra resultat første gang.

Ja, det var kjempe gøy :P Er kjempefornøyd!

Å takk for alle gratulasjonene! ;) Setter pris på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi ferdige i Grimstad også!

Keela gikk mot lillesøsteren, slik som i Drammen.

Men denne gangen var det Arwen som stakk av med seieren^^

Dommeren var utrolig koslig, og studerte dem nøye og forklarte hvorfor den ene vant over den andre.

(Jeg fattet ikke bære av det, siden han snakka dansk.. :D )

Men de var nokså likt, var noen få forskjeller som skildte dem^^

Men vi fikk en strålende kritikk da: ;)

6 mnd, velutviklet for alder, feminin helhet, pent hode, gode linjer, en anelse store ører. Øyne, bitt, pigment oK. Gode vinkler forran/bak.

Pen overlinje, godt bryst, ribb. God bakparti. Passende benstammer/poter. Akseptabel pels mengder og kvalitet. Gode farger. Beveger seg godt forran/bak. Serdeles lovende.

Plasserng: 1 - 2

Så fikk vi en lilla sløyfe da^^

Bilder:

DSC_0192-1.jpg

Keela og broren Gizmo<3 Gizmo fikk BIR! :D Fine gutten, det :lol:

DSC_0123-2-1.jpg

Tia, Keela og (Halv langhåra Alaskan Malamute) Varga :) Vakreste Alaskan Malamuten eg har sett! :P

Tia ble BIS! :P

DSC_0060-1.jpg

Gizmo og Arnold fikk lekt fra seg dem å :P Helige søsknene til Keela!

Fler bilder i bloggen ( www.keelas.blogspot.com ) og enda fler på hjemmesiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

grattulerer så masse... nydelig valp...

men lurte på en ting: er det normalt og få HP på valpeshow? trodde ikke det gikk an? litt forvirret ser du fordi jeg fikk beskjed av en svensk dommer i bergen at jeg fikk HP men da kom ringsekretæren bort og sa at den premien fikk jeg ikke siden det ikke fantes HP til valp i norge :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...