Gå til innhold
Hundesonen.no

Når har hunden din bursdag?

Paien

Recommended Posts

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Kiwaniq fyllte 2 år den 10 aug og fikk (usunn;)) boksmat og ett stort tygge bein samt bursdagsang, og en liten pipeball!

Luc fyllte 5 og Kilak fyllte 4 år den 4 juni, og fikk noe ekstra godt og bursdagsang og så fikk de gave - Luc en orange ball og Kilak en rød ball!

Netah fyller 2 år 18 september, og ekstra godt få nok ho også på dagen sin - og bursdagsang;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buster har bursdag 26.september, og blir 6 år gammel i år (hvor ble tiden av?? :) ). Decoy har 5.februar og blir 2 år. Jeg pleier å ha en liten hyllest i bloggen, hvor jeg legger ut bilder fra liten pels til stor pels, og så får de noe ekstra godis. Bruker også det som unnskyldning til å kjøpe enda mer (u)nødvendig utstyr og leker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også det som unnskyldning til å kjøpe enda mer (u)nødvendig utstyr og leker :P

Nettopp :) hehe

Bridie blir 5 år den 19. mai 09. Her går det som regel i noe (u)nødvendig utstyr og et ekstra stort bein på dagen.

Feirer også kattene med boksmat :P (henholdsvis 1. april (Lucifer) og 14.juli (psycho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocky fylte 3 år nå nettopp; 4 august.

Vi gjorde ingen verdens ting for å feire. Så kjedelige er vi liksom..

Vi feiret den første bursdagen hans, men jeg mistenker at han ikke likte bursdagshatten vi prøvde å sette på han. :)

Mario er relativt ny i denne verden, og har ikke bursdag før 28 mars neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...