Baby Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Her er noen av mine bilder. Oscar i Barn og hund. Oscar og Lili leker. Oscar ble plutselig DEN kjempen. Nå kommer jeg å tar deg. Ina og Eso i ringen Kontakt. Se så fin Eso er. Christina og Lili i ringen. Kontakt her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Kjempe fine bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Flotte bilder =D> nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Kjempefine bilder! Masse bilder av Eso jo! Passer utmerket, siden pappa eegentlig tok bilder av oss i ringen, men når vi kom hjem, og jeg skulle ta ut minnekortet, så oppdaget jeg at det ikke sto i noe minnekort, så det var ingen bilder der *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Rigtig søde billeder! Men uff, hvor de blæser... brr så kaldt ud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Rigtig søde billeder! Men uff' date=' hvor de blæser... brr så kaldt ud.[/quote'] Det er Norge vet du.. hehe Ble faktisk sjalu på det fine været fra min oppvekstplass... Men i dag er d sol i Bodø.! Første gang siden jeg flyttet hit.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Første gang? Hvor længe har du boet der da? *chok* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Fine bilder! Men det ser kaldt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 en måned snart... Ganske akkurat flyttet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Fine bilder! Men det ser kaldt ut... Det var is hakke kaldt! Hihi.. Først sto jeg der å frøs ihjel hele dagen, kom inn i en varm bil å kjørte hjem. Så dro jeg på fest i går kveld, jeg tenkte selvfølgelig ikke på å ha med meg jakke, å i natt var det 2 minus her! Var is på bilrutene og hvite hustak. Tror ikke det var helt sunt med den kulda, sitter fortsatt å fryser, vil ikke bli syyyk! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Nydelige bilder.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 DEt var KALDT ja!!! Og i dag når jeg skulle reise til Trondheim hadde bildøra FROSSET FAST!!! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Flotte bilder! Det var iiiskaldt i går, mest pga vinden. På det ene bildet ser det jo ut som om LiLi blir blåst overende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Fiiine bilder! Det er morro å se på bilder altså Så ut som blås-bort-vær ja! Mase flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 LOL Tror jeg ler meg ihjææææl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Haha, stakars LiLi!! Blåser nesten bort Gøy med bilder! Hun som gikk med Oscar så litt skeptisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 26. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Ja, hun er veldig forsiktig, var redd for å gjøre noe feil, men det gikk veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar