Lazita Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Her kommer dagens Resultater da:) er SUPERFORNØYD:) CAsper Velbal. meget bra hode- bitt. bra skalle, velfylt neseparti, velfomede mørka øgon. utmerket kropp- benstilling. bra vinkler fremme og bak. bra svans rør seg vel med herlige steg:) Premiering: 1, 1BHK, BIR Speedy: Utmerket typ, meget bra skalle. mørka øgon. velfylt nese neseparti, bra hals, meget bra kropp- benstilling. aning lang i lenden. korr beversvans. rør seg vel, herlig stil:) Premiering: 1 JK, 1 JKK, HP, VK1, CERT, 1BHK, BIR Ingen av dem ble plassert i gruppa da:) men det gjør INGENVERDENSTING:) er så super stolt av gutta boysene mine:) ja de var så flinke atte =D> =D> =D> koseguttene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Flinke søte guttene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Du skal få lov til å sende alle bildene til meg også! 8) Hehe... av Cita som sitter bamse seff! jeg syns kameraet mitt var blitt litt "basenjisert" jeg benedicte! hehehe skal sende alle bildene senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 GRATULERER Dritbra! Ååå nå kan jeg tenke meg du er stolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 jeg syns kameraet mitt var blitt litt "basenjisert" jeg benedicte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar