Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan kommer jeg i gang?

Recommended Posts

Skrevet

Heei.. jeg er ny her og jeg låper at noen kan svare med på.

1. ossen man legger inn innlegg og bilder på sin personlg profil. Det står jo ikke feks " legg til innlegg" eller noe sont.

2. ossen sletter man hele siden/brukersiden.

3. ossen kan noen se din personlige bruker.

Jeg håper at noen kan gi meg noen svar på disse spørsmålene..

Takk på forhånd.

Skrevet
Heei.. jeg er ny her og jeg låper at noen kan svare med på.

1. ossen man legger inn innlegg og bilder på sin personlg profil. Det står jo ikke feks " legg til innlegg" eller noe sont.

Jeg håper at noen kan gi meg noen svar på disse spørsmålene..

Takk på forhånd.

Hei!

Velkommen til forumet, skriv gjerne en presentasjon av deg selv her. :)

Du starter en ny tråd ved å gå inn i det forumet eller underforumet tråden hører hjemme i. Hvis du f.eks. vil spørre om sykdommer eller andre helserelaterte spørsmål om hest, så klikker du på Hestesonen.no og deretter velger du Sykdom og helse. For å starte en ny tråd klikker du på "Nytt emne" som står nesten øverst på siden (klikk på bildene under for å se dem i større format).

Hvordankommeigang1-1.jpg

Hvordankommeigang2-1.jpg

Når du skal svare i en tråd, så trykker du enten på Raskt svar eller på Skriv svar. Hvis du vil quote noen, dvs gi svar på ett bestemt innlegg (eller flere innlegg) - sånn som jeg har gjort øverst hvor jeg har med ditt innlegg, så klikker du på Sitér under de innleggene du vil svare på, og så klikker du på Skriv svar (trykker du på Raskt svar så kommer ikke quotene dine med).

Hvordankommeigang3-1.jpg

Hvordankommeigang3-2-1.jpg

For å redigere personlig profil, så trykker du på "Personlig" (under den store Dyresonen-logoen), så velger du "Kontrollpanel" - Personlig profil, og deretter det du ønsker å endre.

Jeg er litt usikker på hva du mener med dette?

Personer som er innom forumet kan se profilen din enten ved å søke opp nicket/brukernavnet ditt, eller ved å klikke på brukernavnet ditt.

Skulle du ha flere spørsmål, så må du bare spørre igjen :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...