Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Snowboxerklubb, treff på Geilo

Jane

Recommended Posts

Skrevet

Med kjente Boxeroppdrettere som er mest vinnende i Norge de siste årene som dommer kjører vi i gang en utstilling for hvite Boxere på Øen Turistsenter, lørdag 9 august kl 10.00

Hvite Boxere fra hele landet er ventet og du er også hjertelig velkommen, om du vil se på eller møte oss, eller du kanskje har en hvit Boxer selv ?

Velkommen skal du være :)

8-10 august

hvitboxeryb2.jpg

Skrevet

Sara kom på 3 plass i tispeklassen, eneste minuset var at hun hadde blitt litt for tung siden sist år :console:

saradx1.jpg

Klein vant hannhundklassen overlegent, men ble slått av ei vakker tispe på slutten og ble BIM

treff085em2.jpg

treff088lt7.jpg

Skrevet

Takk Takk,

litt pussig at jeg ble litt glad for at dommeren endelig så at Sara hadde lagt på seg, hehe.. jeg har slitet med matlysten hennes i alle år og at hun var for liten i vekt, men etter 1 år med Vom & Hundemat har Sara lagt på seg hele 5 kg og er nå litt for tykk til utstilling <_< Men jeg bare smiler.. Hehe :wub:

Klein ble BIR sist år mot samme tispe, så var litt fair enough at nå fikk tispa BIR vandringspokalen, veldig fornøyd uansett jeg, vet jo at mine barn er de vakreste på jord uansett :console:

Skrevet

Takk dere,

er jo bare for moroskyld, men jaggu meg artig når det går så bra.

Hadde jeg vært utstillingsint. så hadde jeg jo ikke kjøpt meg hvite Boxere, men stas å være med den ene gangen pr år :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...