Kine Helen Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 da drar jeg om 5 min til utstilling ... jeg er sååå NERVØS;;; ÆSJ.. blir skikkelig dårlig i magen.. flyr på do hele tiden.. SOMMERFUGLENE VIRKELIG HAR FEST i magen min.. Dauer her.. Æsja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 God tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Lykke til :mrgreen: Blir spennende å høre hvordan det gikk Hvem stilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Det går så fint så!! (men var det ikke i morgen du skulle stille Casper da?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Det går så fint så!! (men var det ikke i morgen du skulle stille Casper da?) stiller begge to begge dager:) gikk fint:) casper ble BIM og speedy ble 1JK pluss noe annet stash men skal skrive inn alt senere.. nå skal jeg SPISE::: satt og venta i nesten 7 timer...USJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Grattis Kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Tillykke da! men hvad betyder 1JK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Tillykke da! men hvad betyder 1JK? 1 i Juniorklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Ooo okay, takker så meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Gratulerer! Utstilling er ingenting å være nervøs for Ingen andre enn deg bryr seg om hvordan det går - og hundene dine er fortsatt de samme hundene som da derre kom og som da dere gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Gratulerer! Kjempeflott! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar