susa06 Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Er det noen her som klipper klørne på rotta si? Min har fått så lange og skarpe klør, så lurer på hva jeg skal gjøre? Han løper mye løst og jeg trodde det skulle slipe de ned litt, men neida... Noen som vet noe?
aleksyo Skrevet 8. August 2008 Rapporter Skrevet 8. August 2008 Hvis du forsatt lurer på det så kan du dra til dyrlegen også kan de lære deg hvordan du gjør også gjøre det selv senere
Guest LeenaM Skrevet 8. August 2008 Rapporter Skrevet 8. August 2008 Jeg har ikke rotte, men en idè er å ha en ruglete stein i buret eller noe, sånn at hun/han kan prøve å slipe de ned selv
edlitam Skrevet 23. August 2008 Rapporter Skrevet 23. August 2008 De fleste dyrebutikker vil også hvise deg hvordan du klipper. ellers anbefaler jeg deg og kjøpe en lavastein beregner på akvarier, og sette inni. sett noe godt på toppen av steinen så de må klatre opp.
sarahm89 Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Er ikke farlig å klippe neglene deres Må bare ikke klippe for langt inn, ser veldig godt hvor nerva i neglen dems er
leif Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 hei, jeg har ikke noen rotter nå, men har hatt ca.150stk hetterotter + ørkenrotter, jeg klippte klørne med vanli negelsaks og det fungerte bra, men pass på så du ikke klipper i nerven, men du ser nerven.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar