-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Hun satser alltid mer enn hun må, men det er jo en fordel på konkerranser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Hun satser alltid mer enn hun må, men det er jo en fordel på konkerranser For et hopp! :-o Inponert Skikkelig herlig hund du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Ja jeg syns selv jeg har en utrolig hund på agility banen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 "kom igjen da mamma, SPRING!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Kiara på påsketur ifjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Kiara hopper mur for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Første kurset vårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Det ene av Kiara var kanskje litt for stort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Tror de er helt grei størrelse Dødsherlige bilder!! Ser hundene dine liker action! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Ja de skal stort sett ha fart og spenning hele dagen lang Håper jeg en dag kan få startet en ag konkurranse med Kiara, har aldri sett den typen på stevner før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Så herlige.! ser ut som de koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 ja de virker fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Flott å se hunder som har det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 18. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 18. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2005 Så søte de var da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 20. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2005 Datt du? Slapp av muttern, jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2005 Haha, så hærlige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 20. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2005 Kjempefine hunder du har! Kiara er skummelt lik en av mine tidligere hunder, en siberian husky, samme farge, utrykk og det lyse på snuta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 20. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2005 nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 20. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2005 takk takk, har sett et par hunder som er VELDIG lik på Kiara...Heldigvis ingen med samme personlighet da, da kan hun liksom skille seg ut fra resten Har akkurat finpusset på innsitten hennes, hun er helt rå og hun har en klapp dekk som ikke ligner noe...Er så stolt av jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 22. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2005 morsom blanding på den ene men helskjønne damer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 24. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2005 Mafia hunden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar