susa06 Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Er det noen som vet om noen flinke hovslagere og dyrleger i Lier/Drammens-området jeg kan ringe til? Skal undersøke litt priser og sånn takker for både nummer og/ eller hvor de holder til
Iago Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Åssasiden Dyreklinikk aner ikke om de er flinke.. du kan jo ringe å høre om de har en ekspertise på hester, og hvor mye ting koster Lørendal Hovslager Beslagsmed Myrheim, 3520 Jevnaker 917 73 803 du kan ringe høre med dem også ang. skoing.
susa06 Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 okai, tusen takk^^, Men ligger ikke den hovslageren du nevne litt langt unna lier?? Flau over mine geografi kunnskaper.... hehe...
Iago Skrevet 8. August 2008 Rapporter Skrevet 8. August 2008 Mellom Lier og Jevnaker kommune er den 1 time. Fant ikke Hovslager som er nærmere.
Ross Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 okai, tusen takk^^, Men ligger ikke den hovslageren du nevne litt langt unna lier?? Flau over mine geografi kunnskaper.... hehe... Har du funnet hovslager? jeg bruker en dra drammens området og er veldig fornøyd. han er snill med hesten og ikke overpriset;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar