Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt ny


Hazel

Recommended Posts

Velkommen hit :(

tollere er nydelige og herlige! Skulle egentli hente en litn tollervalp i sommer, men måtte takke nei dessverre (bainna verneplikt :D ). Men men, det bil valp sommeren 2007 kanskje....

Men du må endelig bare legge ut masse bilder av den lille

:P

mvh "tollerfreak" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei og velkommen. Jeg har ei tollertispe på 4 år (Solo) og dattera hennes på 11 mnd (Fibi). Kjempe fin rase! HVor bor du? Går du på kurs? Syns liksom det var noe kjent med Theo.. Er litt inne på det tollerforumet jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. Jeg har ei tollertispe på 4 år (Solo) og dattera hennes på 11 mnd (Fibi). Kjempe fin rase! HVor bor du? Går du på kurs? Syns liksom det var noe kjent med Theo.. Er litt inne på det tollerforumet jeg også.

Hei du! Jeg går på valpekurs ja, men det er i Kristiansund, så det er tvilsomt at vi har møttes noe sted. :wink:

Hvis du nå ikke så oss når vi var hentet ham da, da lå vi over hos søsteren min i Oslo en natt, og naboen hennes har faktisk toller. Men bare en tror jeg, hehe...

Sannsynligvis har du sett bilder jeg har lagt ut av ham og sett pjattet mitt på tollerforumet, sikkert derfor han er kjent. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...