MarieR Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Ja, hvem stiller og hva stiller dere på hundefestivalen? Jeg stiller både Stella og Pondus i junior
Guest Christine Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Kommer ikke inn på sidene dems. Når er det? Hvis datoen passer så kommer vi nok e av dagene for å se.
Huldra Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Og nett-adressen er? Har planer om å stille Aynï i valpeshowet, dvs oppdretteren skal gå med henne da..
starlight Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Kommer ikke inn jeg.. Jeg skal i alle fall dit å se på. Egentlig hadde jeg planer om å stille Tessa, men.
Guest Christine Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Fant ut når det var, og vi kommer nok en av dagene
xxx12345 Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Det er 30-31. august på Støren idrettspark. Callaway skal for første gang leke med de store guttene og jentene, hun blir 9 måneder 12. august. Vi stiller begge dager (schnauzerspesial på søndag).
Peers Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Det er 30-31. august på Støren idrettspark. Callaway skal for første gang leke med de store guttene og jentene, hun blir 9 måneder 12. august. Vi stiller begge dager (schnauzerspesial på søndag). Å, så moro, lykke til! Men hjelpes meg, er lille Callaway så "stor" allerede? Tiden flyr!
xxx12345 Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Stor er vel å ta i siden hun ikke er mer enn knapt minimumsmålet Men ja - duverden så fort tiden går...
Peers Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Stor er vel å ta i siden hun ikke er mer enn knapt minimumsmålet Men ja - duverden så fort tiden går... Ja, jeg mente alderstor og ikke størrelsestor *flir* Tiden går altfor fort, om et par uker blir jo Norma 1 år. Hvor ble tiden av liksom... Hva er forresten minimumsmålet på dvergschnauzeren, og får man mye trekk om hunden er liten? Uansett; lykke til!
xxx12345 Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Hva er forresten minimumsmålet på dvergschnauzeren, og får man mye trekk om hunden er liten? Uansett; lykke til! Minimumsmålet er 30 cm og det er hun sånn akkurat, men det regnes ikke som grov feil før den er mer enn 2 cm lavere enn standard. Det tolereres mindre dersom hunden er for stor, da er det grov feil dersom den er 1 cm for høy. Takk takk, vi gleder oss til å få prøve oss med de store (bokstavelig talt)
lisbeths Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Vi skal.. begge dagene Stiller Chihuahua Langhår i junior klassen! ( FØRSTE gang i junior... gruver.. )
Monab88 Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Jeg skal begge dager. Har meldt på Bella i åpen klasse. Skal også stille en hannhund og en valp.
Symra&Pippin Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Symra stiller begge dager. Vi gleder oss
lisbeths Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 hvor skal dere ligge i tr.heim?? Finner ingen plass vi... ( Vet ikke hvor vi skal ligge enda eller.. selv om vi bor så nære.. hehe )
Guest Christine Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 hvor skal dere ligge i tr.heim?? Finner ingen plass vi... ( Vet ikke hvor vi skal ligge enda eller.. selv om vi bor så nære.. hehe ) Du vet at det er på Støren, ja?
Symra&Pippin Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Påmeldings- og betalingsfrist i dag folkens!
Caroline Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Vi bor på Lundamo camping, men NSSK har vel beslaglagt alle hyttene den helga som vanlig, og jeg tror ikke det er mer enn et par ledige.
SusanneL Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Meldte på i kveld.. Tok begge "gamlingene" mine, Moby og Milla - dvs. de to eldste champ. mine, da de begge konkurrerer for å komme så høyt som mulig på mestvinnende listen i år. De to yngre av mine har ikke noe der i konkurransen å gjøre, så da velger man "økonomisk" denne gangen.. Ang. overnatting, så tar jeg med camp.vognen - og da er DET ordnet. Susanne
lisbeths Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Du vet at det er på Støren, ja? ja, men kan da vell få ligge i byen om vi vil eller hvor vi vil ? Har da bil som kjører og sier tut tut :) Kommer på det samme hvor vi ligger, støren, eller i byen, klarer da å kjøre den biten Men gidder ikke å ligge hjemme i steinkjer og kjøre tidlig om dagene både lørdag og søndag...
Huldra Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Jepp, da er det klart at Aynï skal på sitt første valpeshow her! Har meldt henne på begge dagene, oppdretteren skal gå med henne i alle fall ene dagen..
MarieR Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 Glemte å si at Pondus og Stella stiller på søndag..
Ninahz Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Jeg skal innom, Theo skal være med, men kan jo ikke stille min egen rase. Skal se på en venninne som skal stille en whippet valp. Blir morro tror jeg har ikke vært innom en så stor utstilling før jeg. Skal heie på så dere alle jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar