Gå til innhold
Hundesonen.no

Vært på besøk hos en Amerikansk Bulldog!


Zoey

Recommended Posts

Jeg har nå vært å besøkt en Amerikansk Bulldog! Som kjent, så ønsker jeg meg jo denne rasen, og hoppa i taket da en venninne spurte om jeg ville være med å hilse på AB hannen Amos!

Vi heiv oss i bilen rett etter jobb, og raste avgårde!

Det første jeg så av han var snuta, Han gjorde et iherdig forsjøk på å komme seg ut av katteluka! :lol:

Så var det å hilse på en svææær hund, beståede mye av lepper, tunge og........sikkel...!

Min whippet synes hele han var utrolig skummel, og hun valgte heller fornemt å legge seg i stolen på terassen, enn å herje rundt med de andre!

Vi hadde med oss tre tisper og en hannvalp på 8mnd. Valpen og Zoey-whippet valgte å holde seg litt annonyme til denne store sleivete "jeg har labbene mine over alt, så jeg går rett fram" skapningen, Mens pincheren og aussien var i full lek!

Og jeg må si, jo mer jeg så han i aksjon, jo mer fasinert ble jeg.. Så stor og "brautende" og alikevel så forsiktig, og var for språk og dempende signaler :lol:

For ikke å snakke om at det var underholdning til tusen å bare se han tasse rundt i hagen i sin egen lille bulldogverden:

"sniff,sniff..OOOOO, her har noen tissa, jeg tisser her også.."

"hmm...hekk?!? kan jeg gå igjenom her tro..??"

"JUHUUUUUU! EPLEKART! (*rullerullerulle*) Ryggmassasje!"

"sniff,slafs,sniff...? menneske?? Fremmed menneske=godbit=MAAAAAAAT!!"

Så, mitt første møte med en Amerikans Bulldog var skremmende... Jeg ble bare enda mer fasinert :lol:

...Og jeg som aldri skulle ha en hund som sikla da :angry: ......

Skal hive inn noen bilder i morra, men nå kaller senga..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det bilder! Og jeg må bare få si at jeg DRØMTE om amerikansk bulldog i natt.. betyr det at jeg har tippa litt over kanten tro..?!?

DSC_2791.jpg

DSC_2799.jpg -øøøy..ikke mobb sikkel!

DSC_2800.jpg real bulldog-style!

DSC_2825.jpg *sukk*

DSC_2827.jpg Rulle rulle på eplekart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott hund. Kan ikke si at han var søt, for han var jammen meg en tøffing :huh:

ABer er søte. Hele bønsjen! De gliser og klovner og gjør seg til så det er en fryd. De er dustete og klønete og rare og proppfulle av personlighet, så det er umulig å ikke bli forelsket.

Men jeg har ennå ikke funnet av-knappen på de ABene jeg har møtt, så jeg - lat som jeg er - satset på mynde i stedet. Mye enklere! De har kun to hastigheter: av og på. Og de er langt oftere av enn på... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satset på mynde i stedet. Mye enklere! De har kun to hastigheter: av og på. Og de er langt oftere av enn på... :rolleyes2:

Haha! :huh: Det har du helt rett i! Har vært ute å gått (les: dratt) tur med Whippeten nå, og hun er i av-modus i varmen..!

Jeg føler meg knalltøff (nooot) der jeg tusler langs veien med en hengslete, døende gjenstand (også kalt mynde) slepende 2m (lengden på båndet) etter..!

Snakker om fartsglad liksom <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den, var ute en sommerdag på tur med Mona. Møter en mann som sier "ja, den er gammel den der eller?" (i og med at hun er i enden av båndet bak meg og liiider seg fremover.

...."nei, hun er 14 mnd" :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den, var ute en sommerdag på tur med Mona. Møter en mann som sier "ja, den er gammel den der eller?" (i og med at hun er i enden av båndet bak meg og liiider seg fremover.

...."nei, hun er 14 mnd" :rolleyes2:

Hahaha :huh: Hva sa han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...