Gå til innhold
Hundesonen.no

Veldig "obsessive" sleiking


Gjest
 Share

Recommended Posts

Dette er egentlig ikke noe PROBLEM - jeg er bare nysgjerrig. Så er det sagt.

Jeg kjøpte ikke en hund for å kose med den, men allikevel søker valpen kos nå og da. Jeg orker ikke å gi etter, men noen ganger sitter vi på soffaen sammen og da kan jeg finne på å stryke henne litt på magen.

Det virker som hun setter masse pris på dette, legger seg på siden med en gang og ser fornøyd ut. Men så begynner hun å løfte på hodet. Det er jo noe som beveger seg der nede. Jeg må UNDERSØKE! Sleike, bite.... Det går ikke an å være i nærheten av henne uten at hun MÅ sleike på handa (evt. tygge litt hvis du ikke er i familien). Hva kommer dette av? Jeg har sagt til folk at de ikke skal stryke henne oppå hodet (det kan jo bli litt skremmende for valper) - men selv på under hodet (på magen/halsområdet) bare MÅ hun sleike, snuse, tygge litt. Selv et enkelt klapp på hodet når hun setter seg pent ved siden av meg på veien mååå sleikes på.

Sleikinga er også tilstede når hun skal sove på gulvet, ute på verandaen og når jeg børster henne. Virker som hun ikke klarer å ha fysisk kontakt uten "å gi noe tilbake"? :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...