Gå til innhold
Hundesonen.no

Hamar i november

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Nå er det så og si helt sikkert - villdyret mitt og jeg kommer til Vikingskipet! Overnatting har vi bestilt oss på Vikingskipet Motell som ligger rett ovenfor Vikingskipet, og togtur skal vi ringe og bestille så fort som mulig. Gleder meg sånn jeg nå! :cry:

Skrevet

WEEE :cry: Da kan du se Silje og min sin dans under fellesdekk med skjult fører klasse elite i LP!! (se tråd "Det tøffeste du har gjort" under Alt Mulig)

Skrevet
WEEE :cry: Da kan du se Silje og min sin dans under fellesdekk med skjult fører klasse elite i LP!! (se tråd "Det tøffeste du har gjort" under Alt Mulig)

Ja. Øhm. Jeg tror egentlig jeg gleder meg mer til å se Mona. :(

Skrevet

Men et eller annet sier meg at hun er et penere syn enn deg og Silje som danser den dansen dere har planlagt.

HA!! Håner du "The Jelly Fish Girls"!? Vi som balsam for øynene!!

Skrevet
Noen sjeler er dessverre så fordervede at de ikke kan reddes ved hjelp av vår vind-lignende dans!

Nei, noen kan desverre ikke reddes, selv ikke med nytenkende og vågal dans!!

Skrevet

Jeg kommer nok også dit :( Om ikke bikkja mi har maks uflaks igjen, og får lus, skabb, nyrestein og hjerteinnfark.. (ja, er oppgitt over uflaksen nå, så det blir usakelig.) Men vi satser i alle fall på å komme minst en av dagene :cry:

Skrevet
Jeg kommer nok også dit :( Om ikke bikkja mi har maks uflaks igjen, og får lus, skabb, nyrestein og hjerteinnfark.. (ja, er oppgitt over uflaksen nå, så det blir usakelig.) Men vi satser i alle fall på å komme minst en av dagene :cry:

du skal dit på søndag med meg du vennen min.. tihi..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...