Iago Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Hei. Tenkte på å begynne å lære Irma litt sitt og ligg, hun kan sitt nesten på komando og til innkalling bruker jeg "Irma!" eller "Kom her" det har jeg kommet ganske langt med, men det er ikke hele tiden hun kommer. Derfor skal jeg begynne å venne henne til klikkeren i morgen. Det er nok lurt. Så når begynte dere å lære inn "hverdags lydighet" og sånt? Og hvilke øvelser startet dere med, og hvilke metoder brukte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Jeg begynte dagen etter jeg fikk henne. Med klikk for hver gang hun så på meg og massevis av kontaktrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Lærte inn følgende i følgende rekkefølge (med kom som en .. generell gud over alle kommandoer): Sitt Gi labb Ligg Slipp På Plass Gå pent i halsbånd Apport Nå er hun 16 uker gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Ja det er viktig Kristin! Kontakt trening ^^, Brukte du klikker Wretch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Både og. Har brukt klikker på slipp + utgangsstilling (på plass) fordi det er enklere å gi belønning nøyaktig når de gjør det rette. Ved sitt og ligg går det med kun mat Er litt individuelt, du ser selv når du føler klikker er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 25. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Tusen takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar