Gå til innhold
Hundesonen.no

Lena

Guest LeenaM

Recommended Posts

Guest LeenaM

jeg har ikke sett at man skal skrive om seg selv før nå, jeg! xD

så nå tenkte jeg at får vel kanskje presentere meg nå, da =) jeg heter lena, er 12 år. jeg begynner i 7. klasse etter sommerferien. jeg er altså født 22/4 -96 =D jeg er blond, blåe øyer og har to kaniner som heter tornerose og espiranza. hest er livet mitt, til høsten skal jeg ri fra 4 - 5/6 dager i uken =) jeg har to hester på fôr. islandshestene ganti og aldis. de er to supre hester! ganti er 30 år, mens aldis er 19/20 år og sprek! jeg skal da ha ganti en dag i uken og hver 4 helg. aldis skal jeg ha to dager i uken. også ridekurs en gang i uka =D bare spør om det er noe =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Hei Lena, og velkommen til forumet. Håper du trives her :happy:

tusen takk =) jeg trives veldig bra her jeg : )

Velkommen! Spør om du lurer på noe :)

tusen takk =) ja, det skal jeg gjøre ; )

Velkommen velkommen! :)

takk takk =D

btw: jeg har vært medlem her før, men husker ikke passord og brukeren er ikke på epostadressen jeg bruker nå =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest LeenaM
Hei, velkommen hit. :icon_confused:

Morn =) Tusen takk! Må bare si det; Du har litt morsomt på profilen din; "En god, gla grunn - det er berner sennenhund!"

Velkommen :lol:

Tusen takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hei !

velkommen skal du være her til Dyresonen, håper du trives !

Velkommen :)

takk ! jeg trives veldig bra her , jeg : ) jeg ble medlem her for lenge siden som jeg har skrevet tidligere . jeg er ingen ny person inne her egentlig ; )

Velkommen! :D

Like gammel som hunden min du! ;)

Haha Madina ;D

Velkommen Lena ;)

takk ; ) hehe , da er hunden din 12 år ;)

Har du noen bilder av hunden din ?

ja, det har jeg ;) her er presentasjonen hennes: http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...610&hl=eira og hjemmesiden: www.eira.mohaugen.com ;)

Velkommen. :P Jeg har vært medlem her i over et år og har ennå ikke presentert meg. :P Haha.

takk ! det har jeg også (omtrent) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...