Gå til innhold
Hundesonen.no

Missy og Sæssi! <'3

Huneii
 Share

Recommended Posts

Huff hvor skal jeg begynne?

Vell.. Vi starter med Sæssi:

Den søteste katten vi har hatt, hun var så god og grei!

Hu elsket å leke, jage, og kose.. Hun kranglet også en

del med nabokattene Oliver og Gråpus..

Huff som jeg savner postmann pat katten min :'(

Da mamma spurte hvilken farge jeg mest ønsket på

katten, begynte jeg å synge postman pat sangen.

Vi fikk Sæssi da jeg var 3.. Hun ble 6 år.. Vi skulle flytte,

og det var mange grunner til at vi måtte avlive henne med

tunge hjerter! Hun klorte opp veggene, og det ville vi ikke at hun

skulle fortsette med i det nye huset..Og der vi bodde før var liksom

der hun hadde vokst opp, og det var bare 1-2 kilometer unna..

Men før hun døde fikk hun 4 Kattunger < 3 Tigern, Svarten, Gullgutten, og Mini-Sæssi < 3

Savner deg fært puska mi :'(

Missy

Jeg husker den glade dagen, vi hadde flyttet inn i det nye huset vårt,

og vi hadde bodd der noen månder.. Vi savnet Sæssi, og vi bestemte oss

for å kanskje få ny katt.. Det stod en annonse i avisen, jeg fant den og løpte

inn til mamma, etter jeg hadde vist den til storesøster og pappa.. Hun sa

at vi kunne ringe på pusen.. Å jeg ble så glad.. Dagen var 4 mars 2006.

Hun var en fantastisk kattepus, hun hadde de merkeligste ting for seg,

hun kræsjet i veggene, klatret på vindus sprossene.. Sånne ting man savner..

Men det gode måtte jo da slutt, en høst dag i 2006 kom onkel inn å sa det var en katt

som var pakjørt, katten var død.. Mamma gikk ut for å se, men hun syntes

ikke det liknet på Missy.. Hun var ikke sikker,så Storesøstren min gikk ut for å se..

Jeg følgte med i vinduet, og da hun snudde seg, gråt hun. Den kvelden hadde Missy

blitt påkjørt.. Det var i Høstferien.. Verdens morsommste ferie :'(

Savner deg Missy!

Nå har jeg en huskatt som heter Cindy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...