shyn Skrevet 21. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2008 Hei alle sammen! Valp eller ikke spiller ingen rolle, vil gjerne at hun skal bli vant til alle raser, aldre og kjønn! Passer det best i hverdager eller helg? Hadde vært koselig om flere kunne komme
LB_Shira Skrevet 24. August 2008 Rapporter Skrevet 24. August 2008 Skjedd noe mer på treff-fronten? Min vofs er øyeblikk ferdig med løpetiden så da fortjener hun virkelig å få treffe andre hunder igjen Jeg syns vi burde få til et fast treff enten hver 14. dag eller en gang i måneden. Har sett på canis.no at det er noen der som prøver å få til fast treff i Kanadaskogen. Jeg var på treff med canis.no gjengen sist mandag. og det var en koselig gjeng. Shira var den eneste "voksne" hunden. Resten var valper. Vi har tenkt oss dit i morgen. Så bare møt opp. Det er plass til flere. he he. Oppmøte er kl 18:00 i Kanadaskogen. Tennebekktjernet.
Stine Pernille Skrevet 24. August 2008 Rapporter Skrevet 24. August 2008 Skal se om eg rekker å være med
MetteOgBeatrix Skrevet 24. August 2008 Rapporter Skrevet 24. August 2008 Jeg rekker det ikke denne mandagen men muligens neste mandag! :-)
Cathrine og Biff Skrevet 29. August 2008 Rapporter Skrevet 29. August 2008 Kor e Kanadaskogen? hehe.. Er det treff der hver mandag?
LB_Shira Skrevet 29. August 2008 Rapporter Skrevet 29. August 2008 Kor e Kanadaskogen? hehe.. Er det treff der hver mandag? Det er hver Mandag kl 1800. Jeg er ikke så flink til å forklare men skal prøve. Bare finn Dyreklinikken i Loddefjord, Dyreklinikken Bergen Vest, så kjører du mot motorvegen, ikke Vestkanten. Ca 100m etter dyreklinikken, RETT før rundkjøringen går det en stikkvei opp på høyre side. Følg denne til parkeringsplassen (det kommer først en liten en, men du skal til den neste). Så er du der:) Hvis du går inn på KART og søker opp Lyderhornsveien 287. Det er adressen til Dyreklinikken.
Stine Pernille Skrevet 29. August 2008 Rapporter Skrevet 29. August 2008 Hvem som pleier å møte opp? Og kordan foregår det hele? 1 2 3-slipp eller tur, eller litt av hvert?
LB_Shira Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Hvem som pleier å møte opp? Og kordan foregår det hele? 1 2 3-slipp eller tur, eller litt av hvert? Det er mange valper. ca 7 - 10stk. Shira er "tante". He he he. Vi har latt alle hundene gå løs mens vi trasker en liten tur. Og det har gått veldig greit. Turen er ikke så veldig lang siden det er masse valper.
Mira1 Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Heisann, vi har en 10 uker gml dansk svensk gårdshund valp som vi ønsker å sosialisere. Håper at noen andre i Bergen kunne tenke seg å bli med på et treff, kan være ganske så fleksibel med både tid og sted
Mira1 Skrevet 1. September 2008 Rapporter Skrevet 1. September 2008 Hei Vi bor i Bergen, og har en 5 mnd gammel dansk svensk gårdshund tispe som trenger sosialisering med både valper og voksne hunder. Hadde vært kjekt å treffe andre dansk svenske gårdshunder også! Kanskje vi kan avtale et treff? Merete
MetteOgBeatrix Skrevet 3. September 2008 Rapporter Skrevet 3. September 2008 Regner med jeg kommer nå på mandag. Høres koselig ut å traske tur med hundene løse :-)
trevi Skrevet 4. September 2008 Rapporter Skrevet 4. September 2008 Husk på at det er båndtvang i Kanadaskogen da..... Onkel politi har hatt seg et par raid rundt i de kanter med jevne mellomrom og delt ut saftige bøter til de som ikke har opprettholdt båndtvangen.... :s
Stine Pernille Skrevet 4. September 2008 Rapporter Skrevet 4. September 2008 Jepp... Og båndtvangen gjelder også for valper. Forøvrig: lurt å kunne hundeloven også Eg har sagt eg skal komme, men eg må somle meg til det. Har så mye annet på tapetet, at det blir prioritering.
nettemoren Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Er det fremdeles treff i Kanadaskogen om mandagene?
LB_Shira Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2008 Er det fremdeles treff i Kanadaskogen om mandagene? Ja det er det.
nettemoren Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Litt bilder fra Kanadaskogen, disse er att for 3 uker siden (har desverre ikke navn på alle hundene, men tror husker noen): Aron?: Fant?: Pippi, Felix og Fant: Eierne: Gul hund: 3 gule hunder: 3 hunder 1 pinn: Aron og Pippi: De søte rompene: Er jo veeeeldig kjekt på disse treffene. Vi kunne desverre ikke i går, men er nok på plass igjen neste mandag.
iren69 Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Hei! Jeg er ny både her på forumet og i Canadaskogen. De har flyttet treffet til søndag kl 14. Siden det er så mørkt på mandag kveldene. I tillegg ble det spårsmål om det kunne være ett på søndagene for folk sim ikke kan mandagene...
Synnikken Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Hei! Jeg er ny både her på forumet og i Canadaskogen. De har flyttet treffet til søndag kl 14. Siden det er så mørkt på mandag kveldene. I tillegg ble det spårsmål om det kunne være ett på søndagene for folk sim ikke kan mandagene... Er det ikke veeeeldig mange familier på tur i skogen om søndagene? Noen som vet hva mopsen på ene bildet heter forresten?
iren69 Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 nei var ingen der så lege jeg var der (men så var ikke vi så lenge da siden Kira er så liten og hun var våt og kald) Men kan jo hende det er flere der når det er bra vær... aner ikke... Men de har hatt to treff der på søndagene nå så vi får se hvordan det går...
iren69 Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Mopsen var der på søndag.. men husker ikke hva han het... Kanskje Max??
MetteOgBeatrix Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Kanskje lettere for meg å faktisk klare å komme meg av gårde på søndagene, hvor er det dere treffes nå igjen?
iren69 Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Bare finn Dyreklinikken i Loddefjord, Dyreklinikken Bergen Vest, så kjører du mot motorvegen, ikke Vestkanten. Ca 100m etter dyreklinikken, RETT før rundkjøringen går det en stikkvei opp på høyre side. Følg denne til parkeringsplassen (det kommer først en liten en, men du skal til den neste). Så er du der:) Hvis du går inn på KART og søker opp Lyderhornsveien 287. Det er adressen til Dyreklinikken. Her finner du oss... På andre siden av veien for dyreklinikken...
MetteOgBeatrix Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Ah, stemmer.. der har jeg vært og gått tur før. Skal se om vi ikke tar turen på søndag om vi ikke skal tidlig i middagsselskap hos svigerfarfar.. heh..
Choovanski Skrevet 5. Januar 2009 Rapporter Skrevet 5. Januar 2009 Er det framleis faste treff? Kor/når/korleis? Balder er berre 8 veker enno, så det vert ikkje med ei gang, men hadde vore fint å vite kor me kan dra den dagen me vil ut i den store verden!
nettemoren Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Er søndag kl 14. Pippi løper, så må desverre utebli noen uker.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar