dyre elskeren Skrevet 17. Juli 2008 Rapporter Skrevet 17. Juli 2008 hva er det egentlig i huet på folk :icon_cry :http://www.ringblad.no/nyheter/article3671519.ece
Kjersti Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 sanne ting gjør med så sint at jeg kunne tenke meg å oppsøre gjerningsmennene og sette dem i en situasjon så de fikk vite hvordan de stakkars uskyldige sjelene har det. Ingen skal få mishandle dyr ustraffet. de skal få smake samme medisin sier jeg :P
Zoey Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Åååååå jeg spør igjen: Hvor i Svarte H!"@%#¤"" er "dyrepolitiet" i Norge! "ooo, det er så lite dyremisshandlig i Norge at det trenger vi ikke" YEAH RIGHT (kjenner jeg blir aggressiv......!!
12345 Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Åååååå jeg spør igjen: Hvor i Svarte H!"@%#¤"" er "dyrepolitiet" i Norge! "ooo, det er så lite dyremisshandlig i Norge at det trenger vi ikke" YEAH RIGHT (kjenner jeg blir aggressiv......! Helt enig: !
shatique Skrevet 3. August 2008 Rapporter Skrevet 3. August 2008 Helt sykt! Fatter ikke hva folk tenker med jeg...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar