[email protected] Skrevet 17. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2008 Hei Legger ut et par bilder av mine katter Felix og Buster. De er snart 4 år gamle, og er i rasen hellig birma. De er utrolig sosiale og selvskapsyke. Fotfølger deg over alt ;) Felix er blåmasket, kastrert og øremerket. Buster er brunmasket, også kastrert og øremerket. Vi har dem kun inne, men hender at vi tar dem med på turer også : ) Spessielt Felix, er veldig glad i det. Det var litt om mine katter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneM. Skrevet 17. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2008 Jeg har en Brunmasket H. Birma på litt over 3 år, og jeg kjenner til det med fotfølging ja! ;-) Og han prøver å prate hull i hodet på meg når han er i det hjørnet! :-) Han skal heller ikke være ute, men det hender han stikker ut når han får tjangsen, heldigvis er det ikke så ofte! Hadde han bare holdt seg på eiendommen vår, men det hender dessverre at han stikker over veien, og det må jeg si at jeg liker lite! Ellers går han under "kjælenavnet" Lille F...! ;-) Og han er sååå søt når han sover, eller lader opp som den eldste sønnen min pleier å si! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 17. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2008 Jeg har en Brunmasket H. Birma på litt over 3 år, og jeg kjenner til det med fotfølging ja! ;-) Og han prøver å prate hull i hodet på meg når han er i det hjørnet! :-) Han skal heller ikke være ute, men det hender han stikker ut når han får tjangsen, heldigvis er det ikke så ofte! Hadde han bare holdt seg på eiendommen vår, men det hender dessverre at han stikker over veien, og det må jeg si at jeg liker lite! Ellers går han under "kjælenavnet" Lille F...! ;-) Og han er sååå søt når han sover, eller lader opp som den eldste sønnen min pleier å si! ;-) Hehe, Felix er også glad i å snakke, men bare hvis vi snakker til han eller han vil ha litt oppmerksomhet ;p Buster sier ikke så mye, men hender vi hører noen mjau rett før mat Da lader begge kattene mine opp for neste dag nå, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 17. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2008 Dette er noen nyydelige katter. Herlig tykk pels Min gjeng følger også etter meg overalt jeg går -utendørs. Kan ta litt tid å fange de inn hvis jeg skal gå langs veien, eller gå langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneM. Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Hehe, Felix er også glad i å snakke, men bare hvis vi snakker til han eller han vil ha litt oppmerksomhet ;p Buster sier ikke så mye, men hender vi hører noen mjau rett før mat Da lader begge kattene mine opp for neste dag nå, hihi Min Chivas er svært pratsom om kvelden, når han prøver å tigge til seg den siste lille posjonen med reker! Da går han til og med så langt at han prøver å dra til seg armen min! Det tar slutt når gemalen blir sprø av å høre på ham, og føyser ham ut, angrer seg etterpå, og Chivas har vunnet kampen om rekene! Men han kan utmerket begynne å prate av seg selv, trenger absolutt ingen oppfordring, og han kan prate i flere tonearter! Han har en måte å svare på når jeg svarer tilbake, det høres nesten ut som om han sier. hva? Det er ialfall en typisk spørrende liten lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2008 Hihi Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 3. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Her er et nærbilde av Felix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneM. Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 Chivas "lader" opp nå, etter å ha holdt på å gjøre med sprø! Han vil skjelden opp på fanget, men han legger seg foran bena mine så jeg stadig holder på å gå på trynet! Og det er ikke så morsomt da! Og så stryker han seg nesten opp til knærne mine når han er riktig kjælen! Men det er jo svært vakre katter da syntes jeg! Skal i hvertfall aldri ha korthårskatter noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstrixCat Skrevet 7. August 2008 Rapporter Share Skrevet 7. August 2008 En svart huskatt jeg hadde het Felix, pent navn! ^^ Nydelige katter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 9. August 2008 Rapporter Share Skrevet 9. August 2008 hælanutten, så søte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneM. Skrevet 16. August 2008 Rapporter Share Skrevet 16. August 2008 Hvordan i alle dager klarer du å legge inn bilder her? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 14. September 2008 Rapporter Share Skrevet 14. September 2008 heihei på deg!! Sååå nydelige katter du har!! Jeg har drømt om en hellig birma selv i mange mange år nå og endelig skal det komme i oppfyldelse..... På tirsdag kommer en brunmasket gutt på 16 uker til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 Så hærlig pus,alltidhatt lyst på en slik en. Utrolig vakkre er de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juliesusanne Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2008 Felix og Buster er bare så utrolig søte. <3 Men jeg blir helt gal når Felix maser. x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 25. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2009 Tuusen takk for kommentarer! Nå er det lenge siden jeg har lagt til noen bilder, så her kommer noen til :-) Felix Felix er trøtt : ) Buster også Buster, å leke er gøy! Buster ligger i fanget Felix "kos meg daa!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2009 Nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 29. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2009 De er noen herlige gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar