Zoey Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Jeg Få ikke laget bildene mindre, og fått de sånn at de passer på "message board"! Hver gang jeg trykker på "message board" for å tilpasse bildene kutter nettet ut, og siden lukkes! Andre sider som er oppe samtidig skjer det ikke noe med, så det er jo tydelig at nettet ikke kobler ut.. Noen som har opplevd det samme? Det skjer hver gang, og jeg begynner å bli smågrinete på det..! Det funket de første gangene jeg brukte det, og nå er det bare tull å vås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Forminsker du ikke mens du laster opp bildene? Altså, forminsker du de en og en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 20. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 Øøhm.. ja, har gjort det til nå.. (er gusomt tungvindt) viste ikke man kunne forminske mens man lasta opp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar