Iago Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Når man har kommet videre til en viss klasse i utstilling med en Border Collie, må man ha en gjeterprøve da? For med elghund må man jo ha jaktprøve, så da bare lurer jeg på om det samme gjelder andre raser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Man må ha to ganger over 90 poeng for to dommere med minimum 1 års mellomrom på gjeting for å i det hele tatt kunne komme inn i ringen, dvs man får ikke stille med mindre man har det. (takk til Mikkel..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Når man har kommet videre til en viss klasse i utstilling med en Border Collie, må man ha en gjeterprøve da? For med elghund må man jo ha jaktprøve, så da bare lurer jeg på om det samme gjelder andre raser Med Border Collie MÅ man ha godkjent gjeterhundprøve for å i det heltatt kunne stille (gjelder ikke valpeshow). Edit: Lill var før meg Takk Lill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 13. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Okei =) Tusen takk for raske svar begge to Nyttig og vite! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar