Gå til innhold
Hundesonen.no

Ensjø dyreklinikk


Raksha

Recommended Posts

Quoter meg selv jeg fra akkuratnåtråden:

Happy!! :):P:blink::):D:P

Jeg er hønemor, men definitivt ikke hysterisk. Krokodillen avlaster venstrebeinet litt, men det er ingen tegn til noe galt, hverken i kneet, hasen, hofta eller ryggen. Hun reagerte bittelitt på skuldera fremdeles, men der var han helt enig at det bare var en strekk, som straks er helt borte. Krokodillen skal få lov til å være gal valp, blir bakbeinet verre så måtte vi tilbake, og er det likt om en mnd. så ville han se henne igjen, men å holde henne i ro sa han at kom til å drive meg til vanvidd. *fnis* skjønner virkelig ikke hva han mente med det.

All ære til oslo dyreklinikk, han hørte på meg og var veldig klar på at jeg ikke var hysterisk, og at jeg skulle stole på følesen min om at noe ikke stemte. Dyrt var det, men jaggu verd å kunne slappe litt mer av. Jeg kommer jo selvsagt til å følge nøye med, men jeg vet at det ikke er noe spinn hakkende galt.

Ser jo at jeg har argusøyne delux og det for noen stygge gloser gjennom hodet mitt da hun halta igjen på frembeinet nå på kveldsturen etter å ha kasta seg brølende over beinet mitt. Heldigvis gikk det bort, og jeg puster igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...